10 Mart 2011 Perşembe

Kizuna Fırtınası


 
Aman ha Akame’yle bir ilişiği var sanılmasın. ^^’ Hoş ortada öyle bir olay da kalmadı ya neyse! :D

Kizuna’nın çok sesli söylenen versiyonlarına tek kelimeyle bayılıyorum. KAT-TUN’u ilk keşfettiğim zamanlar KAT-TUN ve Kanjani8'in beraber söyledikleri versiyonunu izlemiştim. O gün bugündür şarkıyı o versiyonuyla ve büyük kefiyle dinliyorum.Her ay mp4'ümdeki şarkıları değiştirsem de bu şarkıyı hiç silmedim. Dinlemekten asla sıkılmadığım böyle 5-6 şarkı var. Yeri gelmişken söyleyeyim, Love yourself de onlardan biri. Geçen otobüsteydim, dışarıda kar yağıyordu. Sonra sıra bu şarkıya geldi. Şarkıya bir daha aşık oldum ve sizlerle de paylaşmak istedim. Nasıl güzel bir performanstır yarabbim! Yine Akanishi’yi kayırıyor diyenler çıkabilir ama özellikle bu performanslardaki başarısını inkar edebilir misiniz? Bilemiyorum.

Douzo! ^^




0 yorum: