9 Nisan 2011 Cumartesi

Paradise Ranch [Tamamlanan Çeviriler]

Şubat başında Tukyu'yla çevirisine başladığımız Paradise Ranch isimli
Kore dizisinin altyazılarını tamamladık. Bloga dizi hakkında yazmamıştım.
Hazır altyazıları tamamlanmışken biraz bahsedeyim.
Belki izlemek isteyenler çıkar bu vesileyle. Dizi Jeju adasında geçiyor.
Ki ben bu adaya aşık oldum, kesinlikle dünyanın 8. harikası. :P
Birkaç fotoğraf ekleyeceğim, sırf blogu her açtığımda Jeju adasının harika manzarasını görebileyim diye.
Neyse o adayı anlatsam anlatsam bitmez zaten. Konuya dönelim. Changmin sinirlendiğinde kendine hakim olamayan, yeri geldiğinde inatçı, sivri dilli, yeri geldiğindeyse dünyanın en şefkatli, en güven veren erkeği olabilen biraz tembelcene Dong Joo adında bir karakteri canlandırıyor. Ailesinin şirketi var. -Olmasa şaşarız di mi, elini çarptığımız Korelinin şirketi çıkacak- Dedesi ve babası şirket işlerini öğrensin diye ona baskı yapıyor ve hatta kredi kartlarını iptal etmekle tehdit ediyorlar. Bizimkisi mecburen Jeju adasındaki tesisi idare etmek için yollara düşüyor. Ama Jeju adasında 6 sene önce çok severek ve ailesini karşısına alarak evlendiği ve 6 ay gibi kısa bir süre evli kalıp boşandığı Da Ji'yle karşılaşıyor. Da Ji hayallerindeki ev olan Cennet Çiftliği'nin taksitlerini ödeyebilmek için bulabildiği tüm part-time işlerde çalışan, ailevi sebepler yüzünden veterinerlik okulunu yarıda bırakmış, atlara ve doğaya aşık biraz safçana bir kızdır. Adından da belli olabileceği üzere her şey bu Cennet Çiftliği yüzünden çıkıyor. Da Ji emlakçı tarafından fena dolandırılmış, çiftliğin ona ait olduğunu sanıyor. Çiftliğin sadece %30'u ona ait, diğer %70 ise Dong Joo'ya ait. Kötü ayrılmış ve hatta 6 yıldır hiç görüşmemiş olsalar da çıkarları doğrultusunda iş birliği yapmaya ve aynı evde yaşamaya başlıyorlar. Daha doğrusu zorunda kalıyorlar. :P Bugüne kadar elini sıcak sudan soğuk suya değdirmeyen evin nazlı oğlanı Dong Joo'nun köy hayatında neler çekmiş olabileceğini tahmin edersiniz. Başta inat etseler ve incir çekirdeğini doldurmayacak sebepler yüzünden tartışıp dursalar da bu tatlı  çiftin birbirilerine ait olduklarını fark etmeleri uzun sürmeyecek. İzleyin de kendiniz görün olanları. ^^


4 yorum:

charmed dedi ki...

bir güzel dizim daha ellerinize sağlık..diziyi daha bitiremedim ahjussi taraftarı olunca korkuyorum bitirmeye..

Unknown dedi ki...

Spoiler vermek istemem ama ben de senin gibi düşünüyordum taa ki Ahjusshi büyük bir yamuk yapana kadar.--'

charmed dedi ki...

ya yamuk mu yapıyo.ahjussim yapmasın gülüşü yeter onun diye düşünüyordum üzüldüm şimdi. hemen izleyeyim ne yaptı merak ettim.

Unknown dedi ki...

İzleyince onun haline de acırsın belki ama kendi etti kendi buldu valla. :P:P