25 Şubat 2012 Cumartesi

Sen Neymişsin Be Jin'ciim ~~

Heey! Ben hala buradayım. Sanmayın ki elimi ayağımı çektim blogtan, sanmayın ki Jin'ciimden uzaktayım. Hala Jin hakkında çıkan haberleri takip ediyorum, sadece toparlayıp post yazacak kadar vaktim olmuyor. Sadece şu kadarını söyleyeyim, Jin bu günlerde hiç boş durmuyor, röportaj, fotoğraf çekimi, tur provası vs. Hiç ayrıntılara giremeyeceğim ve sadece birkaç harika Jin fotoğrafı paylaşıp kaçacağım. :P Paylaşmazsam olmazdı, çünkü Jin adeta gözlerimi kamaştırdı. Çocuğa evlendikten sonra ayrı bir hava, ayrı bir güven gelmiş gibi. AnAn pozları hariç ilk defa bir bayan modelle poz vermiş. Ya da benim bildiğim kadarıyla öyle. Neyse de, o makyaj, o takılar, o kıyafetler kimin fikriyse alnından öpücem. Keşke Jin normal hayatında o bol tshirtlerini ve kotlarını bıraksa ve böyle, bir star gibi giyinse. :P 





Tamam, biliyorum. Bu sadece fotoğraf çekimi için oluşturulmuş bir profil. Ama Jin çok güzel görünmüyor mu ya? :D Ben dayanamayacağım, birkaç harika Jin fotoğrafı daha paylaşacağım.








0 yorum: