12 Şubat 2014 Çarşamba

Pee Mak! [2013 - Tayland Filmi] Çevirdim.


Mak savaşta hayatlarını kurtardığı arkadaşları Ter, Puak, Shin ve Aey'i evine davet eder ve onları güzeller güzeli eşi Nak'la ve yeni doğan oğluyla tanıştırır. Köyde Mak'ın karısının doğum yaparken öldüğü söylentisi dolanmaktadır. Bu dedikodunun kaynağı, köyde küçük bir dükkan işleten Priak Teyze'dir ve birkaç gün sonra ceseti nehirde bulunur. Arkadaşları canları pahasına Mak'a eşi Nak ve oğlu Dang'ın aslında hayalet olduğunu söylemeye karar verir. Acaba Mak hayatının aşkını mı, gerçekleri mi seçecek?


 Pee Mak, dünya genelinde en çok izlenen Asya sinemaları arasına girmiş bol ödüllü bir film. Bu zamana kadar en yüksek kar eden Tayland filmi olmuş. Trailerını izlediğim kadarıyla güzel olacağını ben de tahmin ediyordum ama bu kadarını beklememiştim. Büyük keyifle çevirdim. Açıkçası çevirisini bu kadar beklettiğim için de üzüldüm.


Filmin altyazısına buradan ulaşabilirsiniz.

0 yorum: