31 Aralık 2010 Cuma

23. Nikkan Film Ödülleri



28 Aralık 2010'da 23.'sü Gerçekleşen Nikkan Film Ödülleri'nin Sonuçları

En iyi Film: Akunin


En iyi Yönetmen: Miike Takashi

En iyi Erkek Oyuncu: Tsumabuki Satoshi (Akunin)

En iyi Bayan Oyuncu: Fukatsu Eri (Akunin)

En iyi Yardımcı Oyuncu: Inagaki Goro (13 nin no Shikaku)
Inagaki Goro, SMAP isimli efsanevi j-pop grubunun üyesi olan
yetenekli müzisyen oyucunluğuyla da kendini kanıtlamış.
Şu an çevirdiğimiz Nagareboshi dizisinde de harika bir performans sergilemiş.

En iyi Yardımcı Oyuncu: Aoi Yu (Otouto)
Aoi Yu genç olmasına rağmen birçok güzel yapımda rol almış sevdiğim bir oyuncu. Ayrıca yüzü de oyunculuğu kadar güzel. :P

Yeni Oyuncu: Naka Riisa (Zebraman-Zebra city no Gyakushu, Toki wo Kakeru Shoujo)
Kendisini sevmem. Israrla Kame'yi Kami no Shizuku dizisinin çekimleri sırasında önlükle, yarı çıplak gördüğünü söylemesiyle hiç alakası yok. :P KAT-TUN'un konser DVD'si sağ olsun, henüz Toki wo Kakeru Shoujo'yu izleyemedim ama izleyince ayrıntılı olarak bahsederim.
- Çevirisini sevgili arkadaşımız Berre yaptı.
Bahsetmişken altyazı linkini de verelim. Elleri dert görmesin.^^ -

En iyi Yabancı Film: The Hurt Locker
Ishihara Yujiro Ödülü: THE LAST MESSAGE Umizaru
Ishihara Yujiro Yeni Oyuncu Ödülü: Kora Kengo
Kora Kengo bu yıl hiç boş durmadı. Sürekli çalıştı adam. Hangi filmi tıklasam oyuncuları arasında gördüm. :D Emeklerinin karşılığını almış belli ki.

Halkın Seçimi Film (Japon filmi): BANDAGE
Gel gelelim beni ilgilendiren kısıma. Halk, Akanishi Jin'in başrolünü üstlendiği -Türkçe çevirisini de Berre'yle benim üstlendiğim :P- müzikle iç içe caanım Bandage filmini seçmiş. Akanishi ödül için: "Bu tarz ödüller almaya alışık değilim. Çok mutluyum. Oy veren herkese teşekkür ederim" demiş. Ben de çok mutluyum Jin, ben de! ^^ Tüm set ekibini tebrik ederim. Umarım yine bir film çekmek için bir araya gelirler.

Halkın Seçimi (Yabancı Film): AVATAR

0 yorum: