9 Şubat 2012 Perşembe

Jin Akanishi Ve Meisa Kuroki 2 Şubat'ta Evlendi ~~

Sanırım bu şok edici gelişmeden sonra çoğunuz Türkiye'nin önde gelen Jin severlerinden biri olarak benim vereceğim tepkiyi merak ediyordunuz. Bloga gelen aramalardan ve Twitter gözlemlerimden bu sonuca vardım. Aslında şu an müsait değildim ama bir açıklama yapma gereği duydum. Tamam, sakin olun. Çünkü ben gayet iyiyim, hatta bomba gibiyim! Benim bu haber karşısında nasıl bu kadar sakin kalabildiğimi merak edenler oldu. Sakin falan değilim, aksine gayet heyecanlı ve mutluyum. ^^


Şimdi başa sarıyorum. Dün akşam 23 gibi "Jin Akanishi ve Meisa Kuroki Evleniyor!" dedikodusunu gördüm ve ben Jin'in zaten 2011 sonunda ya da bu yılın başında, yani şu sıralar evleneceğini düşündüğümden, gelinin BoA değil de Meisa olmasına, Jin'in evleneceği haberine kıyasla daha çok şaşırdım diyebilirim :D Ayrıca haber Meisa'nın 2 aylık hamile olduğunu da söylüyordu. O an dedikodunun gerçek olduğuna kanaat getirdim. Çünkü dedikodular bile hamilelik gibi hassas bir konuyu ele almaz. Üstelik bu, Jin ve Meisa hakkında çıkan 2. dedikoduydu. Ateş olmayan yerden kimse ısrarla duman çıkarmaya çalışmaz diye düşündüm.  Yani haberin gerçekliğine neredeyse emin olarak ve hayaller kurarak uyumaya yattım. Bu kısmı anlatmak istiyorum, çünkü bana çok komik geldi.
Rüyamda Jin'le Meisa'nin düğünündeydim. Düğünde çocukları oldu, hatta ne hikmetse birden büyüyüp minik bir kıza dönüştü. Gözüm KAT-TUN'u arıyordu ki KAT-TUN çok asil bir şekilde düğüne giriş yaptılar. Deli gibi dans ettik, eğlendik falan. Buraya kadar normal. Ama ne alakaysa Kuzey Guney'in Banu'su gelip sürekli Jin ve Meisa'yı ayırmaya calıştı. Tabii kurtarıcı Mirune boş durmadı, onu her seferinde engelledi. :D
Neyse, sabah okuldur, derstir falan derken öğlen gibi eve geldim. Araştırma işlemlerime başladım, çok geçmedi ki beklediğim onay geldi Johnnys'ten. Biz evleneceklermiş falan derken adamlar 2 Şubat'ta evlenmiş bile. Şu anda da beraber yaşıyorlarmış. Hamilelik hakkında resmi bir açıklama yok ama o da doğrudur muhtemelen. Düşünsenize hesaplarıma göre Ağustos'da dünyalar tatlısı bir Jincik gelecek. Meisacık da olur, yeter ki sağlığı yerinde olsun. ^^ Umarım L'arc En Ciel'in solisti Hyde gibi saklamazlar çocuğu. :( Çok merak ederim de ben. -.-"  Meisa az biraz farkla daha güzel olsa da -:P- Jin de güzel bir insan, eminim bebekleri de en az onlar kadar güzel olacaktır. Ailemden birini evlendirmiş gibi hissediyorum, karışık duygular içindeyim. Jin'e şöyle bir bakıp, oğullarının hangi ara bu kadar büyüdüğünü, evlenip yuva kurduğunu fark edemeyen anneler gibi "Ay baba da olcakmış!" falan diyorum. :D Tamam, anne meselesini abarttım ama ailemden biri gibiydi işte Jin.
Aklımda birkaç soru var. Johnny'in tepkisi ne oldu? Jin, katıldığı son Takki Channel'de "Geçen gün Johnny'le yemek yedim. Kendisi patrondan çok bir baba gibi. Gelecek planlara dair konuştuk." gibi bir cümle kurmuştu. Acaba bu konuyu mu konuştular?
Neyse, insanları rahat bırakalım da hayatlarını yaşasınlar. Beni takip etmeye devam edin. Ceecun'un gelmesiyle aksattığım haberlerime kaldığım yerden devam edeceğim.

4 yorum:

selsi dedi ki...

Allah mutlu etsin. :) Alakasız bir yorum yapacağım. Meisa güzel hatun da hiç Japona benzemiyor. Türk'e bile daha çok benziyor.:P

Berre dedi ki...

Dedikoduyu duydugumdan beri blogunu kac kere kontrol ettim biliyor musun :D

Ayni tepkiyi vermisiz :P Ben de mutlu oldum, baba olacagim, evlenecegim diye hayaller kurup dururdu cocuk yillardir.

Sen biraz kiskanirsin diye bekliyordum ama, itiraf ediyorum :)

Unknown dedi ki...

Selsi, Jin de Meisa da melez. Melezler ayrı bir güzel oluyor ya, iki melezin çocuğu daha da güzel olur sanırım. :P

Berre sonradan düşündüm de evlendiği kişi Meisa olmasaydı sanırım biraz söylenirdim. Ne bileyim, tanınmayan ya da çirkin olan bir kadınla evlenseydi hem söylenir, hem kıskanırdım gibime geliyor. Biraz önce Meisa hakkında ufak çapta araştırma yaptım. Hakkında iyi şeyler yazılıp çizilmemiş ama Meisa göz önünde olan güzel bir kadın, o yüzden çoğu dedikodudan ibarettir diye düşünüyorum. Ya da umut ediyorum. :D

Niyon dedi ki...

Öncelikle evet, ben Niyon:) Söylemem gerekirdi. Bil bakalım ben kimicilik oynamışım gibi oldu:P

Bi dakika Jin Melez miydi ya O_O

Önceki yorumlarını gördüğümden böyle olgun bi tepki vereceğini tahmin etmiştim. Ama yine de, Jin haberini okuyunca, herkes gibi benim de aklıma gelen sendin.
Yani mantıklı düşünürsek sevdiğin ünlü adına mutlu olmak gerek. Ama insan sevdiği ve çekici bulduğu kişiyle ilgili böyle bi habere hiç mi bozulmaz dedim. Ben şıpsevdilik ederken bile bozuluyordum. Kıskançlıktan da değildi bozuluşum. Uzatmayayım.
Tepkini tebrik ediyor, Jin'e mutluluklar diliyorum. Sana daha çok diliyorum ama. Hayattan heep keyif alman dileğiyle.

Ha, gördüğün rüyaya da bayıldım:D