21 Mayıs 2011 Cumartesi

İşte dans budur!

Az önceki iletimde dans dedim, klip dedim, SHINee dedim. Eh, Arashi'nin genç ve Kore versiyonu olan bu grubun bir klibini paylaşmadan olmazdı. Bu gencecik çocukların dans edişlerine tek kelimeyle hayranım. Hayran hayran izliyorum her hareketlerini. Abi hiçbir notayı kaçırmıyor adamlar, her yerleri oynuyor, kıpır kıpırlar. Normalde Korelilerin de Japonların da kendilerine has, belli başlı dans hareketleri vardır. Johnnys'tekiler şöyle yapar, Kore grupları böyle yapar diye ayırabilirim ama söz konusu SHINee'yse onları ayrı bir kategoriye koymak gerekir. SHINee, SHINee'ce dans eder. İzlerken adrenalin patlaması yaşıyorum resmen. Ağzım açık, olduğum yerde kıpırdanıyorum şarkı boyunca. Onlar dans ediyor ben yoruluyorum, öyle tuhaf bir şey. :P Daha önce onlardan bahsetme fırsatım olmamıştı, bu vesileyle bahsetmiş oldum. Bu grup küçük yaşlarına rağmen, dansları ve şarkılarıyla gönlümde taht kurdu anacım.-Küçük yaş derken, benden küçükler yani. Yoksa adamlar 20'li yaşlardalar, çocuk sayılmazlar hani. :D-
Şu sıralarda şarkılarını Japonca seslendirip Japonya'da da çıkış yapıyorlar. Mesela Replay kliplerinin Japonca versiyonun tanıtımına bir göz atalım. Dans nasıl edilirmiş, bir görelim. :P
Dans, dans, sadece dans!
Yolları açık olsun. İnşallah güzel yerlere gelirler.

0 yorum: