12 Haziran 2011 Pazar

I wanna rock Onew! ~~

Geçen gün Onew'in Rock of Ages isimli bir müzikalde oynadığından bahsetmiştim. Dün o müzikalde çekilmiş kaliteli birkaç fan videosu buldum. Ve çok ama çok sevdim. Altı üstü 1-2 dklık Onew videolarını tekrar tekrar izliyorum! N'apayım, içimde büyüyen Onew aşkına engel olamıyorum. ~~
Bir kere sesi çok güzel, sonracığıma çok komik biri. Eğlenceli biri olmayı asla başaramadığımdan espri yeteneği olan insanlara gıptayla bakıyorum. -.-
Ayrıca Onew, gördüğüm en sakar şarkıcılardan biri. "Aga çocuğun düşmediği performans yok!" dersem abartmış olurum tabii de düştüğü, oraya buraya çarptığı videolar da az değil hani. Biri Onew için "Düşe kalka bir yerlere gelmek deyimi ona çok yakışıyor!" demiş. Çok güldüm ama hakikaten doğru söylemiş. Bir de düştükten sonra bozuntuya vermeyip şirin şirin gülümsüyor ya bitiyorum. Bugün birkaç SHINee röportajı okudum ve gülmem için Onew'in ağzını açması yetti. :D Söylediklerine göre gruptakiler aynı evde yaşadıkları için ona alışmışlar, her esprisini hemen anlayıp gülüyorlarmış ama ajanstan birilerine espri yaptığında, espri yapılan kişiler olayı akşam eve gittiklerinde anlayıp Onew'i arıyorlarmış.
Neyse, ne diyordum? Ha, Rock of Ages müzikali...
Güzel gülümseyen insan Onew
 
  
Şimdi o bahsettiğim videoda sıra. Bir şans verin izleyin anacım. ^^
 
  Bu da sadece Onew kısmı. Bu videoyu daha çok sevdim, daha doğal ve samimi bence.
 
Bu da şarkının aslı. Onew açık ara önde bence. :P

0 yorum: