16 Haziran 2011 Perşembe

Kim demiş, kime demiş, ne demiş? [5]

Uzun bir aradan sonra herkese merhaba. Haberlere geçelim hemen. ;)
Hana Kimi'nin 2011 versiyonunun oyuncu kadrosu belli olmuş. Aoi Nakamura, Oguri Shun'un oynadığı Sano karakterini, Shohei Miura da Ikuta Toma'nın oynadığı Nakatsu karakterini canlandıracakmış. Erkek kılığına giren kız rolünü de AKB48'den Maeda Atsuko diye bir hatun canlandıracak. Aoi Nakamura'nın 2 filmini, Shohei Miura'nın da 1 dizisini çevirmiştim. Kendilerine aşinayım ve severim.
WuChun oyunculuk kariyerine yoğunlaşmak ve ailesiyle yeterli vakit geçiremediği gerekçesiyle Fahrenheit'ten ayrıldı. Grup yollarına 3 kişi olarak devam edecek. Açıkçası üzüldüm, ilk defa başkalarının Akanishi Jin KAT-TUN'dan ayrıldığında nasıl hissetmiş olabileceğini anladım. Ne diyelim hayırlı olsun, belki böylesi daha iyidir. WuChun demişken, Esquire diye bir derginin Haziran sayısına poz vermiş. Hong Kong dergisiymiş sanırım. Alın size birkaç foto.
You're Beautiful'un Capon versiyonunun çıkacağından bahsetmiştim değil mi? İşte internete düşen ilk fotoğraf.
-Duyduğum günden beri bu diziyi çevirmeyi düşünüyorum ama zaman bulabilirsem çeviririm.-
Dream Boys'la KAT-TUN ilgilenecekmiş bu yıl. Bilen bilir, bu bir müzikaldir, şarkıcılar oradan oraya uçar, oyun sergiler falan. Oyunculuk kısmını halledecekler, şarkı da söyleyecekler diyelim, Nakamaru'nun yükseklik korkusunu ne yapacaklar, işte onu bilmiyorum. Nakamaru'yu uçarken düşünemiyorum. :D Bu arada Koki saçlarıyla oynamaktan bıkmadı, usanmadı. Bakın taptaze bir fotoğrafı.
Bir insana siyah saç bu kadar yakışırken neden gidip sarıda bu kadar ısrar eder.
Kore'nin en ünlü ajanslarından biri olan SM, Asya'da SM Town Live adı altında büyük konserler veriyordu. 4 Eylül 2010'da yurtdışına açılıp Los Angeles'da konser vermişlerdi. Tabii diğer fanlar da sevdikleri grupları kendi şehirlerine getirebilmek için ellerinden geleni yaptılar. Bu ayın 10'unda ve 11'inde Paris'te DBSK, Super Jonior, SHINee, SNSD, f(x)'in katıldığı bir SM Town konseri düzenlendi. SHINee'nin performanslarını hemen izledim tabii. Alın siz de izleyin.
Seviyorum sizi SHINee!
 Son olarak 29 Haziran'da başlayacak bir Kore dizisini heyecanla beklediğimi söylemek istiyorum. Dizide You're Beautiful dizisinin sevilen oyuncuları Park Sin-Hye ve Yong-hwa Jeong -bu çocuun adını yazana kadar akla karayı seçiyorum- rol alacak. Bu senenin en çok beklenen dizilerinden biri sanırım. Umarım hayal kırıklığına uğratmaz. En son çıkan fragmanı:

0 yorum: