25 Ocak 2012 Çarşamba

Jin, Meisa Kuroki'yle mi beraber?

Henüz birkaç saatlik bir söylenti olmasına rağmen her yer bu haberle çalkalanıyor. "Bu sadece dedikodudur, Jin'in başına ilk defa gelmiyor" diyenler, "Fanfiction'larda Jin'i hep Meisa ile eşleştiriyorduk, onlar hayalimizin çifti, umarım beraberlerdir." diyenler, "Kim olduğu önemli değil, Jin yaşlanıyor, artık yuvasını kursun." diyenler, "Albüm arifesinde hiç oldu mu bu!" diyenler... Ben zaten hayatında biri olduğunu düşünüyordum ama bu kişinin BoA olduğunu düşünüyordum. Eğer Meisa ile beraberse Jin sağ gösterip sol vurmuş oldu. :P

Habere göre, Jin ve Meisa birkaç yıldır tanışıyorlarmış. Bu sonbaharda arkadaşlarıyla yemek yedikten sonra yakınlaşmaya ve yeni yılda çıkmaya başlamışlar.
Gelinini eleştiren kaynanalar misali Meisa ile ilgili birkaç düşüncemi paylaşmak istiyorum. Meisa, güzelliğiyle beni büyülen bir kadın, model ve oyuncu olarak başarılı ama şarkıcılıkta kendisini pek beğenmiyorum. Dinlediğim tüm şarkıları birbirine benziyor. -.-" Ayrıca One Pound Gospel  zamanında Kame'yle de dedikodusu çıkmıştı.  Kame'yi tüm rol arkadaşlarıyla yakıştırdıklarından aralarında bir şey olmamış olabilir ama olmuşsa biraz kötü olur. Önce Kame, sonra Jin... :/ Bu söylentiyle ilgili gelişmeleri paylaşmaya devam edeceğim. Takipte kalınız.

0 yorum: