12 Şubat 2012 Pazar

Lee Juck - Run Across The Sky

Bu şarkıyı ilk kez Onew'in coverıyla dinlemiştim. O performansı yüzlerce kez izledim desem yalan olmaz sanırım. Şarkının aslı Lee Juck'e ait. 2003 yılında çıkardığı "2 Juck" isimli albümüne koyduğu bir şarkıymış. Ne kadar sevildiğini, hala coverlanıyor olmasından anlayabiliriz sanırım. Bence ilk dinleyişte sevilen şarkılardan biri. Eurovizyon'a  falan katılaydı, 1. olurdu yani. -Aklım nereye çalışıyor :P-

Birkaç gündür tekrar tekrar dinlediğimi fark edince sizinle de paylaşayım dedim. Normalde eskisi kadar boş zamanım yok, olan boş zamanımı da biriktirdiğim dizileri izleyerek geçiriyorum. Blogu boşlamışım gibi hissediyorum, özellikle de Jin hakkında yaptığım güncellemeleri.
 En azından minicik bir bilgi vererek bitireyim postumu. Jin, dün LA.'ya döndü. Ayrıca Johnny, Meisa ve Jin evliliği hakkında açıklamalar yaptı. "Benim hiçbir şeyden haberim yoktu. Ben de dedikodular internete düştükten sonra, Jin'in telefon edip "Çıkan haberler doğrudur." demesiyle öğrendim. (Jin "Aynen yazılanlar gibi" diyorsa, hamilelik de doğru demektir.) Keşke bana önceden haber verseydi. Akanishi işleri kendi bildiği gibi hallediyor. Meisa'nın da ilgilenmesi gereken bir kariyeri var, Jin'in omuzuna büyük bir yük biniyor. Ajansa haber vermeden evlendiği için bir şeyler yapmam gerektiğini düşünüyorum." Yani bunun bir cezası olacağını söylemiş. Adam 80 yaşına geldi, hala Jin'in yaramazlıklarıyla uğraşmak zorunda kalıyor. Son 2-3 yıldır Jin adamın ömründen ömür yedi bence. :S Neyse, kardeş Leo'dan da açıklama gelmiş. "Abim, Ocak ayında Meisa'yı bizimle tanıştırdı. İlk izlenimlerim iyiydi. Beraber çok mutlu görünüyorlar." Jin'e yakınlığıyla bilinen Taki de yorum yapmış. "Sonuçta karar Jin'in, bize onun adına mutlu olmak düşer. Umarım kariyerinde de, özel hayatında da her şey yolunda gider." demiş.
Neyse, şimdilik JAPONICANA albümünün haberlerine yoğunlaşmak en doğrusu olur çünkü albüm çok çok yakında çıkacak. Albüm, tur vs. Jin'in çok meşgul olacağı bir dönem. Shounen Club'ta da "Bu sene Japonya ve Amerika arasında mekik dokuyacağım" demiş. Ne demek istediğini anladım Jin  -.-

0 yorum: