15 Temmuz 2013 Pazartesi

Jin'den Alıntılar ~

 Bunlar Jin'in 2006'dan beri programlarda, röportajlarda, konserlerde söylediği şeyler. Kimisi çok çok eski. Jin daha iyi anlaşılsın diye çevirip paylaşıyorum.

"Bir aile kursaydım onlar için işimde elimden geleni yapardım."

Asla yapmak istemediğim şeyleri yapmak istemem.
Sadece söylemek istediğim şarkıları söylemek istiyorum.
Yönetmeni kim olursa olsun, söylemek istemediğim repliği söylemem.
İnsanların beni kategorize etmesini istemiyorum. Benim özel hayatım işimden önce geliyor. Benim herkesten farklı bir bakış açım var. (Güler.)
Bence yapmak istediğim müzik yurt dışında anlaşılacak.
Yönetmen olmak istiyorum. Kobayashi'yi gördüm, sanki ben de yapabilirmişim gibi geldi.
Yeni şarkıların çoğu sözünü değiştirdim.
Kendime ait bir odam olmazsa KAT-TUN'la tura çıkmayı istemem.
KAT-TUN'da yer almanın iyi yanı? Bir şey söylersem, kendimi şımartmış olurum.
Çünkü KAT-TUN en başından beri anlaşmazlıklar yaşıyordu.
LANDS ve KAT-TUN'un ortak özelliği ben olmadığımdaki üye sayısıdır belki de? İşte burada gülmeliydiniz.
Hayranlarım hal ve tavırlarıma müsamaha gösteriyorlar, beni her türlü kabul ederler.
Röportajı bitirir bitirmez evime giderim. Yani yavaş muhabirler beni deli eder.
Ben işte otçulum(pasif), özel hayatımdaysa etçil(aktif).
Şarkı söylemekten başka bir şey yapmak istemiyorum.
(Solo yapmak KAT-TUN'la olmaktan eğlenceli mi diye sorulduğunda) Öyle.
(Üyelerle iletişim halinde olup olmadığı sorulduğunda) Hayır, pek sayılmaz.
Bence kendi hayatımı işimden önce tuttuğum için işte kaybediyorum. (güler)
Solo yaparken gülümsüyorum. Özüm diğer 6'sı değil, ben kendimim.
KAT-TUN üyeleriyle bir diziye ne dersin? - Onlarla böyle 2 haftada bir görüşmekten memnunum.
İstemediğin şeyleri yapmandan hiçbir hayır gelmez zaten. Ama biliyoruz ki insan sadece istediği şeyleri de yapamıyor.
İdol dedikleri şeyleri hiçbir şekilde anlayamıyorum. Hayranlar için yaşamak hiç bana göre değil. Ayrıca her zaman tüm dürüstlüğümle yapmak istemediğim şeyleri yapmayacağımı söylüyorum. Lütfen hayranlar Akanishi Jin için büyük beklentilere girmesin.
Hayatımın önceliği iş değil. Önemli olan ailem, sevdiğim ve arkadaşlarım. İşimi kaybetsem kendime yapacak bir şeyler bulurum ama ailemi, sevdiğimi ve arkadaşlarımı kaybetmek istemiyorum.
(25 yaşındayken) 5 yıl sonra bu işi yapmıyor olabilirim.
Beni heyecanlı tutan ve enerji veren her zaman özel hayatımdır.
(Yamapi Konserinde) KAT-TUN hayranları hep ağır makyajlı yaşlı insanlar.
(Yamapi'nin hayranlarının sevimliliğini överken) KAT-TUN'un hayranları Koki'nin etkisine giriyor.
Ben iyi bir noktaya gelmişken Natsu gibi yarı yolda duramazdım. Sonuna kadar gitmek isterdim. (Natsu - Asako ilişkisi hakkında)
Açık konuşmak gerekirse benim düşüncelerimi, fikirlerimi %100 anlayan biri çıkmadı daha. Kobayashi ilkti.
Sağduyu konusunda kesinlikle çok iyiyim.
Üyelerin arasında arkadaşın yoksa bir şeye değmez. Benim amacım arkadaşlarımla müzik yapmak.
Şu an özel hayatım için çalışıyorum. Çalışmak 2. plan.
Arkadaşlarım değillerse fazla konuşmam. Bu camiadaki tek arkadaşlarım Nishikido ve Yamashita.
Işıklı kalemlerinizi ve yelpazelerinizi indirmezseniz şarkıyı söylemeyeceğim. (Wonder zamanı)
İltifatınız varsa Johnny'e söyleyin. Neticede beni KAT-TUN'a koyan o.
(Solo konseri için) İdolleri sevenler gelmese iyi olur. Uchiwalar(Hayran pankartı şeklinde yelpaze) da yasak!
Eğer ailen ve arkadaşların için işini bırakacaksın deseler bırakırım.
Kameralar önündeyken, tanımadığım insanlarla kötüyüm, bu yüzden tüm heyecanım kaçıyor.
Fotoğraf çekimleri çok uzun sürüyor, bu faslı biraz daha kısa keserseniz çok mutlu olurum.
İdoller sonsuza kadar devam edemez.
6 ay kalıp döneceğim dedim! İnsanlar büyük yaygara çıkardı.
Şu an futbolcu olabilirsin deseler işimi bırakırım.
Bana içine kapanık diyorlar. İmkanı yok, nasıl yapıldığını bile bilmem.
(Moralini yerine getiren ya da bozan kelimeler sorulduğunda) "Yarın iş yok!" deseler moralim yerine gelir, "Yarın iş var." dediklerindeyse bozulur.
Arkadaşlık, aşk ve iş sıralaması sorulduğunda) Aşk, Arkadaşlık ve iş.
Bence ben kamera arkası için yaratılmışım, ekrana çıkmaktansa yönetmenliği denemek istiyorum.

Kaynak.

0 yorum: