3 Ağustos 2015 Pazartesi

Nagaoka Hanabi (2015)

Dönmeme sayılı günler kaldı. Sanırım bu hanabi katıldığım son etkinlikti. Bu hanabiye katılmak için bize birkaç saat uzaklıktaki Nagaoka şehrine gittik günübirlik. Bizim o düğünlerde 5 dk atılan havai fişekler ucundan kıyısından geçemez bu hanabilerin. Büyülendik. Ama çok da zorluk çektik. Dönüş yolunu ne siz sorun ne ben anlatayım. Hanabi yapılan yerden tren istasyonuna dönmeye çalışırken bile izdihamda ezilebilirdik. Sağ çıktığımız için çok mutluyum. Eğer bu kadar izdiham olacağını bilseydim, hanabinin güzelliğine rağmen gitmekten vazgeçerdim sanırım. 9da yola çıktık, gece 1 oluyordu nerdeyse evime ulaştığımda. Bayılacak gibiydim. Direkt uyudum. Hala kendime gelmiş değilim. Ayaklarım bile su toplamış, dökülüyorum. Neyse, gidip görmüş olduk diyeyim çektiğim videolara geçeyim.
    

 
Bu klişeyi de gerçekleştirdik. Arkadaşlarım nasıl da güzel küfür edebiliyo. Tü tü.

 

Benim çektiğim videolarda çok belli olmuyor, o yüzden bir tane de profesyonel çekim paylaşıyorum. Tam üstünüzde böyle devasa havai fişekler atıldığını hayal edin. Gözlerimiz dolu dolu izledik. İnsan çok duygusallaşıyor. Sevgilisiz izlenmez valla. :p


0 yorum: