15 Ocak 2011 Cumartesi

Fazla geldi dram...

Son zamanlarda izlediğim Kore dizilerindeki dramın dozu fazla geldi sanırım. Yeter bu kadar! Bir süre, uzunca bir süre ara vermeyi düşünüyorum Kore dizilerine. Mis gibi Japon dizileri dururken, ruhumu bunaltmama gerek yok diye düşünüyorum. Fazla drama bağlıyorlar çünkü. Sırf eğlenmek için dizi izlediğim zamanları unutmaya başladım onlar yüzünden. Eğlenceli başlayıp, sonradan beni geren şeyler izlemeyeceğim artık. Daha yeni tamamladığım Marry Me Mary fiyaskosundan sonra (Senaryo öye kötüydü ki, 2-3 bölümde çözülebilecek bir konuyu, sündüre sündüre 16 bölüm boyunca izlettiler bana. Sevdiğim aktörler -evet, sadece aktörler- olmasa, bırakırdım yarıda, ama sıktım dişimi. Mahvettii beni o babalar, o danalar. Gerçek dışı senaryolara alışığız da bu kadarı da fazla. Kim Jae-Wook da o rolde fazlasıyla sırıtıyordu, gözlerimi çok rahatsız etti.), izleme sırama koyduğum Gumiho ve Secret Garden da en arka sıralara düşmüş oldu. İkisinin de güzel diziler olduklarının farkındayım ama tahammül edebileceğimi düşünmüyorum şu sıralar. My Princess'in ilk bölümü çok hoşuma gitmişti ama onu da erteliyorum, daha sonra izleyeceğim.
Kısa süre önce başladığım -ki çok şeker bir dizi- Boku Dake no Madonna'yı bitirdikten sonra Love Shuffle'ı izlemeyi düşünüyorum. Sonra da güncel Japon dizileriyle devam edeceğim seyrime. Eğer yorumlardan veya afişten etkilenip başka şeyler izlemek isterse canım, "Sadece gülmeye ihtiyacım var, abuk sabuk konular için kafa yormaya değil." diye hatırlatacağım kendime...
Herkesin bünyesi, herkesin zevki farklı canım, aaa... Değil mi ama???

0 yorum: