24 Şubat 2011 Perşembe

AnAn Jin Akanishi Röportajı [22.02.2011]


Hayallerine doğru yürümeye devam edenler etrafındakilere mutluluk getirir.
Chicago, San Francisco, Houston, Los Angeles, ve New York'ta verdiği konserleriyle Amerika turunu başarılıyla tamamlayan Akanishi Jin de onlardan biri. 
"Yurt dışında albüm çıkarmayı isterim." diyerek hayallerinden bahseden Jin, Amerika'da albüm çıkarmak istediğini itiraf ediyor.
Gözünü tüm Asya ve Avrupa'ya diken Jin etrafına çok pozitif bir enerji gönderiyor.
"Yurt dışında albüm çıkarmayı oldum olası istiyordum. Çıkış yapabilmem için gereken şartlar neler mi? Çok şey gerek.( Gülüyor) Mesela yapımcı. Gerçi illa yapımcı olması şart değil. Sonuçta son kararları ben kendim veriyorum. Onaylamadığım bir şeyi yapmak istemem. Ama elbette fikir almak amacıyla ekibin fikirlerini de dinlerim."
Eternal klibi ve single kapağındaki sırttan çekimler kendi fikriymiş.
"Neden sırt fotoğrafları? Bilmiyorum ki. (Güler) Single'ın çıkacağı belli olduğunda birden gözümde o görüntü belirdi. İlham geldi. Konserlerde de öyle oluyor. Farklı mekanlarda, farklı şeyler hissediyorum. Çok fazla düşünmemek lazım." (Güler)
Böyle dese de, sanatçıların ortaya koyduğu işler, kendi hayatlarını nasıl yaşadıklarının bir yansımasıdır. "Murosaki" gibi hayranlar arasında çok popüler olan aşk şarkıları yazabilmek için Jin'in kendi deneyimlerinden yararlandığı fikri akıllara geliyor.
"Ama son zamanlarda hareketli parti şarkıları yazıyorum. Belli bir tarzım yok, bu yüzden istediğim neyse onu yapıyorum. O an ne hissediyorsam yazıyorum, sonrasında ortaya iyi bir şeyler çıkabiliyor. Ben aşığım. Ama kız arkadaşım yok. Bazen sinirlenebiliyorum ve muhabirlere "Evet, var." diyorum." (Gülüyor)
Popüler insanlar ilişkilerine daha fazla özen göstermeli. Gençler arasında böyle hevesler gelip geçiciyken Jin emin adımlarla kendi yolunda ilerliyor, sadece bayanların kalbini çalmakla kalmıyor, erkeklerin kalbindeki romantizmi de uyandırıyor.
"Kendi limitlerimi görmek istiyorum. Limitten ziyade "Denemek istiyorum." gibi. Onayladığım, istediğim şeyleri yapmayı denemek. Yaptıklarımın sonuçlarını hala alıyorum ve bundan sonra yapacağım şeylere bağlı olarak almaya devam edeceğim. Ama hala tam olarak net bir vizyonum yok. Durumumdan ilham alıyorum, ortaya bir şey koyarsam, o zaman her şey iyi gidiyor. Ünlü olmak istediğimden falan değil. Ben üretmek istiyorum."
Kendisini zorlamasına gerek kalmadan tüm dünyayı sahnesi olarak kullanıyor. Ya da daha doğrusu karşımızda duran Akanishi Jin hiç değişmemiş. Sürekli "Röportaj yapmakta kötüyüm!" diyor ama İngilizce yaparken hiç zorlanmıyor.
"Doğru, İngilizce konuşmakta zorlanmıyorum. (Gülüyor.) Yine de işim gereği hala mesleki İngilizce öğreniyorum."
Akanishi-san, belki de genlerinde Amerikanlık vardır.
"Hayır, ben Japonum. Genlerim hala Japon!" (Gülüyor)

0 yorum: