25 Şubat 2011 Cuma

Ori-suta Akanishi Jin Basın Konferansı [13.02.2011]

Fotoğraf çekiminden önce, biz stüdyoda Akanishi Jin'in single şarkısını (Eternal) dinlerken, makyaj odasından fırlayıp geldi. Çekinerek "Sesi biraz fazla açık" dedi.
Ceketini giydi. Basit bir kol hareketiyle bile harika pozlar yarattı.
Utangaç yanıyla, rahat yanıyla, Akanishi'nin de kendisi için "Ben her zaman aynıyım." dediği gibi içi dışı bir. Cümlelerini süslemeden, kendi cümleleriyle konuşuyor. " Şarkılarımı olabildiği kadar çok insanın dinlemesini istiyorum. İnsanların ulus engeline takılmadan şarkılarımı dinlemesini istiyorum." diyor. Kalbinden geçenleri söylüyor, dünyadaki tüm hayranlarının desteğini topluyor ve yeri doldurulmaz şekilde rağbet görüyor.


S: Akanishi-kun senden duyurunu yapmanı istiyorum. 
Akanishi: Amerika'da single çıkartmama karar verdik.

S: Bugün adeta bir başkan gibi görünüyorsun!
Akanishi: Evet. Yakışmış mı?

S: Kesinlikle yakışmış! Bugün giyeceklerini sen mi ayarladın Akanishi-san?
Akanishi: Yoo. (Gülüyor) Yanımda yardım edenler vardı. Kendimi iyi hissediyorum.

S: (Gülüyor)  İlk albümün çıkacağından için içine sığmıyordur. Ayrıca çok özel bir insanla da tanıştın değil mi?
Akanishi: Ah, evet! Sonbahar gibi bir de albüm çıkarmayı düşünüyorum.  Şarkı seçimi yaparken, Warner'dakiler bana dinlemem için demolar verdi. Konuştuk ettik, ben Jason Derulo’nun şarkısını seçtim. O da kayıtları dinledikten sonra onay verdi.
S: Şarkının türü ne?
Akanishi: Şu an hala yapım aşamasında. Sanırım üzerinde birkaç oynama yapacağım. O yüzden şu an net bir şey söyleyemem. Muhtemelen pop şarkısı olacak. J.R. Rotem isminde bir yapımcıyla çalışıyorum.

S: Yani iş birliği yapıyorsunuz.
Akanishi: Jason Derulo'yla iş birliği yapacağız.


S: Şu an hayallerin gerçekleşiyor. Hiç bu kadar kolay olacağını düşünmüş müydün?
Akanishi: Hep bunun için çalışıyormuşum gibi hissediyorum. Sonunda buraya geldim.

S: Bu, umut ettiğin her şeyin başlangıcı mı?
Akanishi: Dünyaya açılmak istiyorum, şu an bunun için ilk adımımı atmışım gibi hissediyorum.

S: İlk adımın.
Akanishi: İlk adımım.

S: Jason’ın işleri hakkında ne düşünüyorsun? Harika biri değil mi?
Akanishi: 21 yaşında olduğunu bilmiyordum. Benden büyük olduğunu sanmıştım. 21 yaşında olduğunu öğrendiğimde “Ne!” falan oldum! Ayrıca çok da iyi biriymiş. Yani benim için çifte şok oldu. (Gülüyor.)

S: 3. şok yok mu?
Akanishi: Bence 3. şok yakında gelecek.

S: Onunla iyi anlaştın mı?
Akanishi: Anlaştık. Sohbet ettik.

S: Herkesin isminde bir “J” var.
Akanishi: J.R. Rotem, Jason, Jin... Hakikaten!

S: ...ve Johnny-san.
Akanishi: Ah, evet. Johnny-san da var. Doğru.

S: 6 aylığına Amerika'ya gitmiştin. İyi İngilizce öğrendin mi?
Akanishi: Herkesin öğreneceği kadar öğrendim.

S: Nasıl çalışmıştın?
Akanishi: Konuştum. Mümkün olduğu kadar çok konuştum. Anlamadığım bir şey olduğunda da sordum.

S: Ders çalışmak konusunda okuyuculara bir tavsiyen var mı?
Akanishi: Ne! Yanlış kişiye soruyorsun! Asıl ben ders çalışmak konusunda onlara danışmalıyım.


 S: Peki nerede yaşayacaksın?
Akanishi: Pek emin değilim. Programım şipşak planlandı. Ama çalıştığım yerde yaşamak isterim. Sonra Japonya'ya eve dönmek isterim falan.

S: Yani Japonya'da da çalışacaksın.
Akanishi: Japonya benim evim. Evet.

S: Kis-My-Ft2, KAT-TUN'un arka dansçıları çıkış yapacakmış.
Akanishi: Ah!  Duymuştum. Yeni duydum! Haberler çok yeni.

S: Dünkü konserlerinde söylemişler. Sen ne düşünüyorsun?
Akanishi: Evet. Bunun iyi olacağından bahsediyorduk.

S: Onlara bir şey söyleyebilseydin?
Akanishi: Söyleyecek bir şey bulamadım. (Gülüyor.)

S: KAT-TUN çıkış yapmadan önce 5 yıl beklemişti. Kis-My-Ft2'se 7 yıl bekledi. Bu, çıkış yapmadan önce bir grubun Jr. olarak kaldığı en uzun süre.
Akanishi: Jr. olarak kaldıkları süre... Hımmm... (Uzun bir sessizlik) Ne?!

S: (Gülüyor) Ama 5 yıl boyunca Jr. kalmak da zordur.
Akanishi: Yani, biz pek bu açıdan düşünmezdik. Çıkış yapmak ya da yapmamak...

S: Onlara bir tebrik mesajı iletmek istersen, ne dersin?
Akanishi: Tebrik ederim. Aslında... Kitayama'yı epey iyi tanırım, onu aramayı düşünüyorum. Daha dün konuştuk. Ama bir şeyden bahsetmedi. Haberi sonradan aldım. “Cidden mi!" falan oldum. Dur, dün konuşmadık. Ondan önceki gün konuşmuştuk.

S: Sahnedeyken onlara içinde mektup olan bir zarf geldi. Çıkış yapacakları yazıyordu. Yani o ana kadar onların da haberi yokmuş.
Akanishi: İşte Johnny’s ajansı böyledir. (Güler.)

S: Şu an kime teşekkür etmek istersin?
Akanishi: Herkese. Tabii ki hayranlarıma, ekibime, aileme ve arkadaşlarıma. Herkese.

S: Buradan onlara bir mesaj iletmek ister misin?
Akanishi: Lütfen gelecekte de beni desteklemeye devam edin!

S: Duyurmak istediğin başka bir şey yok mu?
Akanishi: Ah, evet, evet! DVD'im!  “Yellow Gold Tour” DVDsi 4 Mayıs'ta çıkacak..  Rağbet gösterin lütfen. Bu kısmı  "Buradan onlara bir mesaj iletmek ister misin?" sorusuna alın.

S: Hayır, olduğu gibi bırakacağız. (Gülüyor.)
Akanishi: (Gülüyor) Peki o zaman. Teşekkür ederim.

1 yorum:

Gezi/yorum... dedi ki...

Çok başarılı teşekkürler...