27 Nisan 2011 Çarşamba

Yeni bir hayranlık doğuyor galiba!

Blogu video izleme mekanı haline getirmek istemezdim aslında ama bu seferlik öyle olacak gibi. Çünkü taze şarkıcı, Japon dizilerinin melez oyuncusu, Akanishi'nin biricik arkadaşı Shirota Yu'nun sesi ve şarkıları beni kendine hayran bıraktı, paylaşmadan duramazdım. Açıkçası böylesine iyi bir performans beklemiyordum kendisinden. Şarkıcı olmaya karar verdiğini duyduğumda "Aman, bir o eksikti!" falan demiştim, yalan olmasın. Klasik Japon erkeği sesi diye tabir ettiğim bir ses vardır, şarkıyı böyle yaynık yaynık, konuşurmuş gibi söylerler, tekdüzedir. Johnny's'te boldur öylesi mesela. :D Shirota Yu, zamanında Samurai High School ve Rookies'teki oyunculuk performansıyla da şaşırtmıştı beni. Tipinden midir, havasından mıdır bilmiyorum ama sanırım ondan genel anlamda iyi şeyler çıkmaz diye düşünmüşüm ve o her seferinde beni şaşırtmış. :/ Kliplerindeki sadeliğe dikkatinizi çekerim. Ön planda olan tek şey şarkılar. Beğendim.
Adam o kadar müzikalde boşuna oynamamış di mi ama? :P

Heart of Glass

 
U
 
Sisyphus

2 yorum:

Silver dedi ki...

şarkıları gerçekten çok güzel hana kimi ve rookies deki oyunculuğuda iyiydi zaten.

Unknown dedi ki...

Özellikle "Sisyphus"ı, yani eklediğim son videodaki şarkıyı beğeniyorum. Kaç kere dinliyorum günde bilmiyorum. Tekrar, tekrar, tekrar, tekrar... :D Annem bile ezberledi sanırım. :P