18 Mayıs 2011 Çarşamba

Absolute Boyfriend[Tayvan] Setinden İlk Görüntüler ~~

Jiro Wang dizide bir robotu canlandırıyor malumunuz. Zettai Kareshi'den de hatırlarsınız robot vücudunu sergilemekten pek çekinmiyordu, hatta eve ilk gönderildiğinde çıplaktı. Jiro da bazı sahnelerde sadece ten rengi bir don giyiyormuş. -Valla hiç şık durmuyomuş, bez bağlamış gibi duruyormuş, Jiro öyle diyor.- Çocuğun dizide oynayacağı belli olduğundan beri hayranları "Aman Tanrım! Ne güzel onu çıplak göreceğiz!" falan diye havalara girmişti, ki ben oldum olası öyle hayranları anlamam. Hayranlığın da kategorileri var bence. Neyse lafı uzatmayayım. Çekimlerden ilk fotoğrafları paylaşayım.

6 yorum:

Janoomma dedi ki...

Şu kadına rağmen sabırsızlıkla beklediğim dizi ^^
Pek sevmem de kendisini.

Intergalactic Girl dedi ki...

Gözler Hayami Mokomichi'yi arar ^^

Janoomma dedi ki...

@Intergalactic,
Jiro Wang da iyidir yav :-)

Unknown dedi ki...

@Janoomma o kızı sevene rastlamadım ben daha. :D
@Intergalactic Girl Benim gözler aramıyor yaw. :P

Adsız dedi ki...

bende aksine goo hye sun ı çok seviyorum bence çok sevimli ve doğal bi oyunculuğu var. sevmeyenleri de pek anlayamıyorum neden acabaa?? :))

Unknown dedi ki...

İnsan sevmeyince sevemiyor işte. Yapacak bir şey yok.