18 Mayıs 2011 Çarşamba

Kore'nin Ünlü Dizisi "You're Beautiful"un Japon Versiyonu Çıkıyor!

Evet, ülkesinde pek sevilmeyen ama dünyada fırtınalar koparan-Türkiye de dahil- "You're Beautiful" dizisinin Japon versiyonu çıkıyormuş. Dizi Temmuz ayında saat 22:00'de TBS kanalında yayınlanmaya başlanacakmış. Go Mi Nam'ı Takimoto Miori, Hwang Tae Kyun'u Tamamori Yuta, Kang Shin Woo'yu Fujigaya Taisuke, Jeremy'i de Yaotome Hikaru canlandıracakmış.

Kore versiyonuna sadık kalacaklarmış efendim, öyle büyük farklılıklar olmayacakmış. Hanım kızımız Takimoto Miori saçlarını film için kestirecekmiş, erkek kılığına girmiş birini canlandıracağı için çok heyecanlıymış. Erkek kılığına gireceksem havalı bir erkek olmak isterim. Nasıl havalı bir erkek olunacağını Johnny's'tekilerden öğrenebilirim umarım demiş.
Takimoto Miori
Jang Geun Suk'un canlandırdığı karakteri canlandıracak olan Tamamori Yuta "Kore versiyonunda Jang Geun Suk'un mimikleri çok etkileyiciydi. Ben de öyle iyi canlandırmak istiyorum, elimden geleni yapacağım." demiş.
Tamamori Yuta -Kis-My-Ft2-
Fujigaya Taisuke -Kis-My-Ft2-
 Yaotome Hikaru -Hey!Say!JUMP-
Ya, hiç kimsenin dış görünüşüyle ilgili konuşmak istem-- ...istemezdim!
Ama tüm çirkinleri bir araya toplamak zor olmamış mıdır ya?! Benden selam olsun bütün set ekibine. :P
Neyse, Jang Geun Suk bu haber için "Japon versiyonunun çekileceğine çok sevindim. Özellikle Tamamori'nin benim canlandırdığım karakteri nasıl canlandıracağını görmek için sabırsızlanıyorum." demiş. Açıkçası bu dizinin Kore versiyonu kadar iyi olacağını düşünmüyorum. Öncelikle yaşları fazla küçük, çocuk dizisi gibi olacak. Hem tipten de kaybediyorlar azıcık. -Hemen kızmayın, yukarıya bulabildiğim en iyi resimlerini koydum!- Sonbahardan beri bu diziye hazırlanıyorlarmış, aslında izlemeden ithamlarda bulunmam çok yanlış.

5 yorum:

miwako dedi ki...

Tamamori Yuta yı beğendim aslında ben yakışıklı birde genelde hep koreliler japon uyarlaması dizi yaparlardı burda tam tersi olmuş you're beatiful da tek sevdiğim karakter jgsk nin oynadığı karakterdi harikaydı bence dudak hareketleri mimikleri çok iyiydi :D

sadako dedi ki...

Kis-My-Ft2 hayranı olarak alınsam mı alınmasam mı bilemedim :D

Koyduğun fotoğraflar biraz eski, yoksa aslında Tamamori gayet yakışıklıdır. Johnny's'te en büyük değişimi geçirenlerden biri olarak kabul edilir hatta :D En yeni hali için bakınız;

http://pics.livejournal.com/mbdancer8o8/pic/000a40a4

Taipi ise Misaki Number One!!'da oldukça iyi oynadı. Zaten müzikallerde falan da gayet iyiydi o yüzden oyunculuğundan şüphe etmiyorum. Ama yine de YB'u izlemediğim için oynayacağı karakteri bilmediğimden çok da emin konuşmayayım ^^' O da en son şu halde,

http://pics.livejournal.com/shibaru11/pic/0001p5ee

Hikaru ise... bu çocuğa karizma roller gitmiyor ^^' Ama eğer Hana Kimi'deki Nakatsu gibi bir tipi canlandıracaksa gayet iyi oynar. Uff, diziyi izlememiş biri olarak zor oluyor yorumda bulunmak ^^'

Benim asıl endişem Hana Kimi'nin de Hanadan'ın da gösterdiği başarının ardından bu drama için de beklentilerin yüksek olması. E şimdi dramanın soundtrack'i Kis-My-Ft2'nun debut şarkısı da olacak. Yani eğer tutmazsa grubu daha kariyerlerine başlamadan batıracaklar ^^' KAT-TUN tarzı Johnny's gruplarının önünü kesmeye bile sebep olabilirler bu yüzden.

Kis-My-Ft2 debutları için yedi sene bekledi. Ben de bir buçuk senedir bekliyorum. Nolur batırmasınlar oturup ağlarım D:

Mirune dedi ki...

Öncelikle hoş geldin sadako. ^^ Aslında sonradan öyle yazdığıma ben de pişman oldum. Hem tanımayanları etkilerim hem de yanlış anlaşılır diye. Çünkü sevmiyor değilim onları. Eh ne de olsa KAT-TUN'un arkasında bol bol gördüm, benimsedim zamanında. Çıkış yapacaklarını öğrendiğimde onlar için çok sevinmiştim. Ama onları sevmem yakışıklı olmadıkları gerçeğini değiştirmiyor. Misal, KAT-TUN'da da yakışıklı biri yok, artık yani. Ama seviyorum. İzlemediğin için bilmiyorsun ama You're Beautiful'un konusu gereği 3'ünün de çok ama çok yakışıklı olması gerekiyordu. --' Dizide bir görenin dönüp bir daha baktığı, göz kamaştırıcı yakışıklılıkta olmalılar. O yüzden tipe taktım yani, normalde sevdğim çocuklardır. Misaki Number One!!'ı bir bölüm izledim ama eminim iyi oyuncudur Taipi. Oyunculuk açısından kıvırırlar bence de bilmiyorum işte o çocukları bize nasıl tapılası yakışıklılar olarak gösterecekler.
Edit: Gerçi Yamato Nadeshiko'da da hepsi çok yakışıklı olmalıydı ama neyse... :P Japonlar dizilerinde öyle parlak parlak, ışıltılı görüntü falan kullanıyor ya, hallederler bir şekilde. Ben senin gönderdiğin resimlerle değiştireyim hemen resimlerini. :P

ha ti ce dedi ki...

:)))) mayısda yazılmış ama olsun hehe ben yeni ziyaret ediyorum ^^ en son i,zlediğim japon dizisidir,kızın oyunculuğu gayet iyiydide diğerleri için aynı şeyi söyleyemiceğim heleki Tamamorinin gülmemesi için dua ettim :)) ama genede izledim ^^

Mirune dedi ki...

Ben JKS'un konuk olduğu kısma kadar izledim, sonra bıraktım valla.
Yorumuna da çok güldüm, gülümsememesi için dua ettin demek. :D :D :D

Son Ziyaretçiler