11 Mayıs 2011 Çarşamba

Eurovizyon demişken...

 2010'un 10.su (Ukrayna)
Alyosha- Sweet People -Tek kelimeyle büyüleyiciydi.-
2007'nin 9.su (Macaristan)
Magdi Rúzsa- Unsubstantial Blues -Çok uzun süre bıkmadan dinledim.-
 
1998'in Birincisi (İsrail)
Dana International- Diva -Efsane zaten, ne diyebilirim.-
2006'nın 2.si (Rusya)
Dima Bilan- Never Let You Go -Bu ilk dinlediğimde aşık olduğum şarkılardandı. Tek etkilenen ben değilmişim. Yarışmadan çok sonra Janoomma'yla görüştüğümüzde "Ya harika bir şarkı vardı Eurovizyon'da... Acaba hangi ülkeydi o?" muhabbeti yaparken ikimizin de bu şarkıdan bahsettiğimizi anlamıştık. Ben hala seviyorum. ^^-
2006-Yarı Finali Geçemedi! :/
Mariana Popova- Let Me Cry -Bulgaristan'nın iddialı olduğu bir şarkıydı, güveniyorlardı ama şarkı yarı finalden bile geçemedi. Dün başımıza aynı olay gelince bu şarkıyı andım. Bazen hak etsen de yarı final engeline takılıp kalabiliyorsun. En saçma şarkı bile geçmiş olabiliyor. Biz Shake it Up'la finale geçebilenlerdendik o zamanlar. Ayrıca Azis arka vokal yapmıştı bu şarkıda. Bkz: Video'daki sarışın vokal. Her türlü dinlenir yani. ^^-
 2006'nın 3.sü (Bosna-Hersek)
Hari Mata Hari- Lejla -Bu da büyülü bir şarkı. Kendi dünyasında yaşıyor ve yaşatıyor.-
2007'nin 5.si (Bulgaristan)
Elitsa Todorova & Stoyan Yankulov- Voda -Let me Cry'da büyük hüsrana uğrayan Bulgarlar durmadılar, çalıştılar ve bu şarkıyla başarıyı yakaladılar. Onlar da en az Türkler kadar önemsiyor bu yarışmayı.-
 2010'un 5.si (Azerbaycan)
Safura- Drip Drop -Hanım kızımız küçük yaşına rağmen çok başarılıydı. Hem İngilizce'sini hem dansını geliştirmişti bu yarışma için. İyi de yapmıştı.-

2007'de Yarı Finali Geçemedi. (Kıbrıs)
Evridiki- Comme ci, Comme ça -Bu kadın gençken Eurovizyon'a katılmış ancak başarı elde edememiş.  Bir daha da tövbe etmiş ama oğlu büyüyünce annesini gaza getirmiş. Hadi anne, yaparsın anne demiş. 2. kere yarışmaya katılan kadın yarı finali bile geçmemişti. Ben bile üzülmüştüm.-

2007'de Yarı Finali Geçemedi. (Polonya)
The Jet Set- Time to Party -Adından da anlaşılabileceği gibi klasik bir parti şarkısı ama ben severim.-

2007'nin 6.sı
Dmitry Koldun- Work Your Magic -Annesi Lady Diana hayranıymış. Hamileyken her gün resmine bakar, "Ah keşke kızım bu kadına benzese!" dermiş. Kızı olmamış, oğlu olmuş. Ama hakikaten Lady Diana'ya benziyordu. O_o -
Bence şarkılar açısından en verimli yıllar 2006 ve 2007'ydi. Aslında aklımda çok şarkı var ama abartmak istemedim. :P Madem herkesin Eurovizyon hakkında az çok bir fikri var Türkiye'de, bundan bir mim oluşturayım dedim. Evet efendim, Mirune oluşturmayı da öğrendi. Pek sevgili Janoomma'yı ve Berre'yi mimliyorum. Ben anlamam diyorsanız o başka. Ama herkesin birkaç favorisi olur sanırım. :P

3 yorum:

Silver dedi ki...

yüksek sadakat ririmireyin bile yapamadığı yapıp yarı final de elettti bizi bu açıdan tebrik ediyorum onları:D

Janoomma dedi ki...

Son yıllarda pek takip etmedim ama sanırım mimini sevdiğim bir iki eski şarkıyla cevaplayabilirim :P

Unknown dedi ki...

Çok başarısız bir mim oldu çok. Herkesi kendim gibi Eurovizyon'u takip ediyor sandım. :D