14 Mayıs 2011 Cumartesi

Big Bang Türkiye'ye gelsin!

 Ben tam yazmak için blogu açmıştım ki Sevgili Lee'nin de blogunda bahsettiğini gördüm. Kısaca anlatayım... Big Bang kendi resmi sayfalarında bir anket düzenleyerek konser verecekleri ülkelere karar veriyorlar. Ne kadar çok hayran, o kadar çok konser şansı! Türkiye bu listeye sonradan eklendi. Sağ olsun Türkiye'deki V.I.P'ler grubun duvarını istila etmiş. :D Türkiye'ye gelmeleri için yapacağınız şeyse çok basit, bir feysbuk hesabınızın olması kafi. Şu yazıyı okursanız daha iyi anlarsınız arkadaşlar. Rica ediyorum es geçmeyin. Lütfen en azından bu sefer birlik olalım. Blogunuzda paylaşın, paylaştırın. :P

2 yorum:

charmed dedi ki...

evet bende gördüm ve hemen oy verdim.. ama diğer ülkelere göre bizim ki biraz düşük daha çok destek lazım..

Unknown dedi ki...

Valla destekleyeceğimiz kadar destekledik sanırım, daha ne yapalım. :D Gerisi onlara kalmış.