2 Mayıs 2011 Pazartesi

10 Parmağında 10 Marifet!~~

"Jang Keun Suk'un Sesi Berbat!"
Tabii ki ben kesinlikle böyle düşünmüyorum, sadece okuduğumu aktarıyorum. Birkaç kişi Jang Keun Suk'un ne kadar berbat bir sesi olduğundan, şarkı söylememesi gerektiğinden, dizilerde iki gülümsese yeteceğinden falan bahsediyordu. Ben de tam o gün Japonya'da çıkış yaptığı videoyu izleyip "Vay be! Adamın sesine bak, bu kadar da güçlü olduğunu bilmiyordum." demiştim.
Dinlerken gözlerinizi kapayın, alın size bir adet Hyde!-L'Arc-en-Ciel'deki- Yani demek istediğim o ki, bence insanlar bu adamın oyunculuk yaptığını bilmeselerdi, adamın sesiyle ilgili bir dertleri olmazdı. Genelde klişeden dışarı çıkmak istemeyiz. Hoşlandığımız birileri farklı mesleklere yoğunlaşınca on parmağında on marifet olur. Biraz hoşlanmadığımız biri oluncaysa, tam aksine ay o işini yapsın yeter olur. Adamın oyunculuğu iyi mi? İyi. Görüntü açısından zaten bir falsosu yok. Eee, sesi de gayet güzel. Dinlediğimiz pop gruplarındakilerin sesi çok mu harika? Çok harika da o yüzden mi gruplardaki kişi sayısı en az 4? Gerçekçi olalım ama aaaa! Neyse buyurun siz kendiniz bir dinleyin.
  

Bu arada bir kez daha hatırlatmakta fayda var. Blogumun ismini değiştireceğim.
Yarın akşama erteledim, duymayan kalmasın diye. ^^

0 yorum: