8 Mayıs 2011 Pazar

Jin ve Tayfası ~~

Yellow Gold Turunun Making Of'unu izledim bugün, Jin'in ağzı kulaklarındaydı, gözlerinin içi gülüyordu. Ben çeviririm bu Making Of'u, kaçmaz. :P Bence Jin kendine harika bir tayfa bulmuş. Hepsi birbirinden yetenekli ve hepsi birbirinden sempatik. İzlerken çok eğlendim, enerji dolular, gençliğimden utandım resmen ya!
Provalarda kahkahalar eksik olmamış gördüğüm kadarıyla. Peki efenim kimmiş bu tayfa tanıyalım biraz.
Joey ~~
 Her köyün delisi olurmuş ya, bu da Jin'in tayfasının delisiydi sanırsam. Adam yerine duramıyordu. Eli dursa ayağı oynuyor, ayağı dursa ağzı oynuyor falan. Kameraya da pek meraklı, atıp durdu kendini kameranın önüne. Hasta oldum çocuğa orası ayrı. Hakikaten iyi dans ediyordu. O_o
Akanishi'yle dans ederkene
Çok merak ettim, o fotoğraf makinesinde o kadar ilginç olan ne?
Joey ve Jin ~~

Deshon ~~
Genelde pek konuşmuyordu ama ağzını açtığında da herkes yerlerdeydi!
Akanishi en çok ondan bahsederken güldü. ^^
Jin, Deshon ve Dominic ~~
Jin,  Deshon ve Paul ~~
Paul ~~
Paul'sa havalı mı havalıydı. Aşağıdaki görüntüde "İyi dinleyin. Tam 22.000 kız ismimi haykırıyor, sahneye çıkmam gerek!" falan diye espri yaptı. Akanishi, Music Station'da Eternal şarkısını söylemeye başlamadan önce, destek niyetine Jin'in omzuna dokunan o el Paul'a ait. :P

Dominic ~~
 Anladığım kadarıyla Dominic'in müzisyen kimliği ön planda.
Zaten I.N.P şarkısında da Akanishi'ye eşlik etmişti konserde. İyi bir abimiz.
-Geçen gün bahsettiğim formspring olayı vardı ya,
bana Akanishi hakkında soru soran kişinin nicki de Dominic'ti. O_o İlginç -
 
Lizzy ~~
Beklediğimin aksine biraz ağır biriydi. Topluluğun ablası gibiydi.
Destekleyici, gök kulak olucu -o nasıl oluyorsa- ve sakin biriydi. Sevdim yani.
Aubree ~~
Sanırım Akanishi sürekli bu kıza takılıyor. Twitter'daki konuşmalarından da belli zaten. Birkaç kere Aubree'ye "Seni özledim kız Aubree! Konuşmamız lazım Aubree!" gibisinden iletiler attığına rastlamıştım. Yanlış anlamış olabilirim ama sanırım ondan bahsederken ya çocuk gibi şen dedi, ya da en gencimiz o dedi. :P Kız sürekli şeker kız Candy havalarında. Ordan oraya koşuyor, gülücükler dağıtıyor falan. Bence çok sevimliydi. Zaten kızın blogumsu bir şeyi var, bir göz attım, çok mutluydu, iyi ki Jin'le o sahneye çıkabildim diyordu. Jin gibi o da o sahneye çıkarak hayallerini gerçekleştiriyormuş. Yazısında topluluktaki tüm arkadaşlarını çok sevdiğinden, bir aile gibi olduklarından ve kendini çok şanslı hissettiğinden bahsetmiş.
  Twitter'ında: "Bana kadınsı değilsin, seksi değilsin diyenler bu videoyu izlesin lütfen!" deyip DVD'deki Lovejuice performansının youtube linkini verdi dün. -Yalnız "youtube" linki verdi ya. Seni korsancı, seni .:P-  Aşağıda görmüş olduğunuz kıyafetle dans etti o performansta.
Dedim ya ben sevdim bu kızı, maşallahı var. Üstelik çok da güleç yüzlü. :D
 
Neyse o değil de, konserde emeği geçen bazı kimselere özel teşekkür ettikleri bir slayt var. Yaklaşık bir 50 kişinin ismi geçiyor, çoğu da Japon. Aşağıda kırmızı içine aldığım isime bakın.
"Eren" yabancı isim olarak da kullanılmıyorsa Akanishi'nin tur tayfasında bir Türk var demektir. Hoşuma gitti. ^^
Son olarak, ben kaçırdım ama Akanishi Twitter'da "Hayranlarımın nerelerden olduğunu merak ediyorum." demiş. Bunu okuyan hayranları da bir proje hazırlamış. Çıkardıkları bu harita Akanishi hayranlarının bulunduğu ülkeleri gösteriyor. Ben kaçırsam da Türkiye'den birileri kaçırmamış çok şükür. :P Akanishi'ye tweet göndereceklermiş. Umarız görür diyorlar. Görür o, görür. Ben eminim. :P

0 yorum: