6 Eylül 2011 Salı

Son Günlerde... ~~

Şu blog işinde bir dikiş tutturamadım. Sanmayın yazacak bir şeyim yok. Üşengeçlik işte... -.-
Neyse, bir süredir evimden uzaktaydım, döneli 2 hafta kadar oldu. Gelir gelmez, aynı gün içinde hem mp4'üm hem de pcm bozuldu. Tanıdıkların, arkadaşların pclerinden işlerimi halletmeye çalışıyorum. -.-
Çok şükür, You've Fallen For Me \ Heartstrings dizisinin çevirisi bittikten sonra bozuldu pc. Selsi'yle iyi bir ikili oluyoruz sanırım. ~~ Dizi 30 Haziran'da yayınlanmaya başlamıştı, biz de 31 Ağustos'ta çeviriyi tamamen bitirmiş olduk. Playful Kiss'ten sonra 2. hit dizimizi çıkarmış olduk.. İki dizi de Sarangni'de en çok izlenen diziler listesinde ilk 10 dizi arasına girdi. Çevirilerinde adım geçtiği için mutlu ve gururluyum. Altyazı paketini indirmek isteyenler için tık.
Başka projelerim vardı ama pc sıkıntısı çektiğimden biraz daha bekleteceğim sanırım. ~~ Bekleyenlerden özür diliyorum. Ben de böyle olsun istemezdim ama yapacak bir şey yok.
Sonracığıma radyo programıma devam ediyorum, bugün de programım var. Tekrar hatırlatayım. Salı ve Perşembe Günleri saat 16:00 - 18:00 arası http://www.japan-fans.com/radyo/ 'da canlı yayın yapıyorum.
Bir de... SHINee 2. singleını çıkardı Japonya'da. İçinde bir de yeni bir şarkıları var, "Kiss, Kiss, Kiss" F(x) de Ocak ayında çıkış yapacakmış Japonya'da. Heechul askere gitti 1 Eylül'de. Jang Geun Suk'um Ikemen desu ne'nin 8. bölümüne konuk oldu. Valla 5. bölüme kadar izlemiştim, doğrudan 8e atladım katlanamayıp. O da 3 dk göründü gitti... Oysaki, merakla onun olduğu bölümü bekliyordum. Ne kadar çok savunmaya çalışsam da, söylenenlere hak veriyorum. Tamamori Yuta'nın her hareketi taklit, kendinden hiçbir şey katmıyor. Yazık çocuğa, çok fena eleştiriler alıyor, almaya da devam edecek sanırım. Neyse, dizinin tema şarkısı fena değil, radyoda çalmayı düşünüyorum bugün. Jang Geun'dan bahsetmişken yeni bir dizisi çıkacak Ocak ayında. Pcme kavuşabilirsem çevirmeyi çok isterim.
Kamenashi yeni bir live-action'da oynayacak. Nakamaru'nun da dizisi çıkıyormuş. İzlemek lazım.
Sarhoş twitlerine kurban olduğumun kadife sesli Akanishi'ninse film çekimleri bitti tamamen. Japonya'da ailesinin yanındaydı en son. GD de 2. solo albümünü çıkartacakmış. Zaten ilk solo albümünün tadı damağımızda kalmıştı, çok sevindim.

1 yorum:

acaip dedi ki...

oo ne güzel haberler vermişsin, -bilgisayarının bozulması dışında tabii:)

demek jang geun'un yeni dizisi çıkıcak, demek gd 'nin yeni albümü yolda!!

çok sevindirdin beni akşam akşam :)teşekkürlerr^^