10 Ekim 2011 Pazartesi

Akanishi Jin'in Test Drive'ı ~~

"Akanishi, Jason Derulo'yla Test Drive'ı bitirmiş, klibini de çekmiş, 8 Kasım'da şarkı yayınlanacak" demiştim ya hani... Şimdiden şarkının bir kısmı nete düştü. Akılda kalıcı enerjik bir şarkı. Ben söz konusu Akanishi olunca fazla objektif olamıyorum ama bu şarkı hakikaten güzel olmuş. Çıkış şarkısı için biçilmiş kaftan.
Buyurun siz de dinleyin...
Tekrarlıyorum, single sadece dijital ortamda çıkacak. 8 Kasım'da şarkı yayınlandıktan sonra Itunes'ten indirebilirsiniz şarkıyı. Single kapağı nasıl olmuş? Tam Şapkalı Akuma'ma göre di mi?


Single'ın içinde Test Drive'ın 4 versiyonu olacak.
1.TEST DRIVE featuring JASON DERULO (7th Heaven Mix)
2.TEST DRIVE featuring JASON DERULO (Main Mix)
3.TEST DRIVE featuring JASON DERULO (Funky Stepz Mix)
4.TEST DRIVE featuring JASON DERULO (Static Revenger Dub)
--------------
Single sadece dijital yayınlanacak diye, altı üstü bir tanecik şarkı diye üzülmeyin... Çünkü Jin, 7 Aralık'ta Japonya'da mini bir albüm çıkaracak. :) :) Mini albümün 2 versiyonu olacak...
~ Sınırlı Sayıda Çıkacak Olan İlk Versiyon ~
CD1.TEST DRIVE featuring JASON DERULO (7th Heaven Mix)
2.TEST DRIVE featuring JASON DERULO (Main Mix)
3.TEST DRIVE featuring JASON DERULO (Funky Stepz Mix)
4.MY MP3
5.PAPARATS
DVD
1.TEST DRIVE featuring JASON DERULO ( MUSIC VIDEO )
2.TEST DRIVE featuring JASON DERULO ( MAKING OF THE MUSIC VIDEO )

~ Normal Versiyon ~
1.TEST DRIVE featuring JASON DERULO (7th Heaven Mix)
2.TEST DRIVE featuring. JASON DERULO(Main Mix)
3.TEST DRIVE featuring JASON DERULO(Static Revenger Mix Show Edit)
4.MY MP3
5.PAPARATS
6.TIPSY LOVE

----------------------------------

Akanishi, bunun haricinde albüm kayıtlarına devam ediyor. Albümünü 2012'ide çıkaracakmış.
Japonya'da çıkacak olan mini albümde My Mp3, Paparats ve Tips Love olacakmış. Gözlerim Yellow Gold'u aradı hemen, Bass Go Boom da yok. Ay hepsini koysaydı n'olurdu ki! :(



2 yorum:

charmed dedi ki...

şarkıyı beğendim güzel olmuş imajınıda değiştirir inşallah ...

Unknown dedi ki...

Ben onu gözlüğüyle, şapkasıyla her şeyiyle seviyorum. ~~