9 Ekim 2011 Pazar

Sıcak Gelişmeler - 2 ~~

GD'nin başı esrar kullandığı gerekçesiyle derde girmiş. Big Bang'in Japonya'da çıkaracağı Best Of albümü ve T.O.P & GD'nin çıkaracağı single ertelenmiş. Kullanıyorsa, kullanıyordur, bundan bize ne? Ben ve benim gibi heyecanla yeni şarkıları bekleyenlerin günahı ne? Ben GD'nin sadece şarkılarıyla, showlarıyla ilgilenen biriyim, kendisini çok başarılı bulurum ve çok da saygı duyarım. Özel hayatıyla gram ilgilenmiyorum. Tek temennim bir an önce problem neyse çözsünler ve çıksın artık şu albümler. :(
Özel hayatıyla ilgilendiğim biri varsa o da Akanishi'dir. Lafı nasıl da ona getiriyorum değil mi? :P Geçen bir forumda biri bana "Jin 2 ay sonra evleniyor muymuş?" diye sordu. Benim cevabımsa aynen şu oldu. " Jin ben onu bildim bileli, ki bu da 2008'e tekabül eder, ha evlendi, ha evlenecek." Jin'in evlenme merakını bilmeyen yoktur. Her yıl, bu yıl sonuna kadar evlenmek istiyorum falan diyor. Şimdi bu yılın başlarına dönmek istiyorum. Şu zamanlara...

8 Şubat mıydı, neydi... Sene başındaydı işte. :P Bu arada bu gifi forumlarda imza ya da avatar olarak kullanırım, favorimdir. Neyse burada geçen konuşma şöyle bir şeydi...
X: Akanishi-san, sevgiliniz var mı?
Jin: Yok. -Biraz duraksadıktan sonra- Ha, ama hayatımda önem verdiğim biri var. (Sanırım anlamamız gereken, henüz sevgili değiliz ama olma çabasındayız gibi bir şeydi. :D)
Tabii, bu cevap karşısında gazı alan muhabirler daha da konuşturmak, konuyu açıklatmak istiyorlar Jin'e...
X: Peki bu kişi Japon mu?
Jin: "Oshietemasen, oshietemasen, oshietemasen!" Söylemeyeceğim, söylemeyeceğim, söylemeyeceğim. (Yukarıdaki gifte ağzından çıkan sözlükler bunlar. Biri bana "O da benim, bu da benim, hepsi benim!" der gibi göründüğünü söylemişti. :D )

O zamanlardan belliydi, kalbinin dolu olduğu. Herkes, ben de dahil Aubree'yle aralarında bir şey olduğundan şüpheleniyordum. Sonra Jin, Twitter alınca pat diye eski dedikodular alevlendi ve BoA'yla flört ettiklerine dair haberler çıkmaya başladı. Hatta başta epey eleştirdim tavırlarını. Ama sonra aralarındaki ilişkinin türünü idrak etmeye başladım ve hatta komik gelmeye başladı muhabbetleri. Derken geçen hafta Jin, BoA'yla içiyoruz falan gibisinden bir twit attı, kanıt olarak da BoA'nın fotoğrafını gönderdi. Ama pişman mı oldu, BoA mı uyardı bilmiyorum, hemen sildi bu twitini. Ama Feysbuk'un Twitter eklentisini unutmuş sanırım, ileti ve fotoğraf feysbukunda kaldı. Birçok hayran "Buradan silmeyi unuttun iletini!" falan diye uyardı Jin'i. Her neyse, kanıt fotoğraf şu.



Diyeceğim o ki, bu ikisi gerçekten iyi anlaşıyormuş. Ateş olmayan yerden duman çıkmazmış derler ama onların arasında gerçek bir ateşlenme var mı bilmiyorum. Şimdi başa sarıp geçen gün bana sordukları soruya dönüyorum. Hatırlamanız için... "Geçen bir forumda biri bana "Jin 2 ay sonra evleniyor muymuş?" diye sordu." demiştim.
Eğer bu seferki söylenti doğruysa evlenceği kişi BoA olur umarım. :P Koreli gelin iyidir, güzeldir. Hele ki BoA gibi kendini kanıtlamış biri olursa daha da güzeldir. BoA, çocuk denebilecek yaştan beri bu piyasanın içinde, geçen gün Japonya'daki 10. yılını kutladı. Popun Prensesi diyorlar ona, büyük bir hayran kitlesi var. Hatta Jin'in hayran kitlesinden bile büyük olabilir... Neyse, bir şey varsa yakında çıkar ortaya. Bu sadece bir  teoriydi. Jin, evleneceksen böyle yanına yakışır biriyle evlen e mi? 
Bu arada, son zamanlarda paso son ses Bass Go Boom'ı dinliyorum. İçimde bir şeyler coşuyor resmen. Kalkıp dans edesim geliyor falan. Keşke dans etmeyi bilseydim, çocukluğumdan beri dans edebilen insanlara özenirim. :P Yellow Gold, Paparats, Magnitude ve 5th Seosan'a zaten hastaydım. Umarım yeni albümü böyle güzel şarkılarla dolu olur.
Jin'den son haberleri de vereyim. Çıkış şarkısının klip çekimi bitmiiiş! Setten bir görüntü...

Jin'in çıkaracağı ilk single çok büyük önem taşıyor. Her şey ilk single'a göre şekillenecek. İlk single'ı 8 Kasım'da çıkacak! Evet yanlış duymadınız, sonunda tarih belli oldu! :) İlk single dijital ortamda olacakmış, itune'dan indirilme oranına, radyoda çalınma oranına falan bakacaklarmış. - Bu Akanishi'ye has bir durum değil, genelde öyle oluyormuş Amerika'da çıkış singleları- Duruma göre 2. single, ardından da albüm gelecekmiş. Albümün bu yıl sonunda çıkması bekleniyor, konser turuysa 2012'de olacak.
Yani anlayacağınız bu 8 Kasım'da çıkacak olan single büyük önem taşıyor. Hadi bakalım göreyim seni Jin! ~~

Geçen gün Arashi yeni single çıkartacak demiştim ya, şarkının tamamı düşmüş nete. Douzo!
Güzel ama di mi? ^^ Tam Arashi'lik...

The Pusscat Dolls en sevdiğim kız grubuydu bir zamanlar. Sonra dağıldılar falan, takip etmeyi bıraktım. Nicole'ü hala takip ediyorum gerçi. Dansı, güzelliği ve sesiyle en sevdiğim kadın şarkıcılardandır. Şimdiki favorim SNSD...  Hepsi güzel, hepsi yetenekli, hepsi iyi eğitimli. The Boys isimli yeni şarkılarının klibinin tanıtımı çıkmış, klibin aslı da yakında çıkar sanırım. Tanıtımı çok havalı olmuş bence, hepsi birbirinden güzel görünüyor.

2 yorum:

Berre dedi ki...

Mirune Mirune, gecen ruyamda Jin'i gordum, ne akla hizmet bilemedim :P

Mirune dedi ki...

Ne akla hizmet ben de bilemedim şindi. :P
Ben de geçen gün saat 5'te Jin'in twitiyle uyandım, hem okula geç kalmadım, hem de tüm günüm güzel geçti. :P Evet, sabahın 5'inde, 6'sında kalkıyorum.

Son Ziyaretçiler