9 Kasım 2011 Çarşamba

Jin Akanishi - Test Drive ft. Jason Derulo

Saat gece 02:51. Yüzümde aptal bir gülümseme ve ellerimde titreme var... Hemen anlatmaya başlıyorum. Jin bu hafta biri bir filmin galasında, diğeri de konuk jüri olarak katıldığı yarışmanın kırmızı halısında olmak üzere 2 röportaj verdi. O videolardan sonra bahsederim çünkü asıl önemli olan bugün olanlar. Jin'in bugün single'ı çıktı ve hayranlar sağ olsun, saatler geçmeden Itunes'de 1 numaraya oturdu. 2 hafta iyi satarsa Billboard Hot 100 sıralamasına girermiş, önemli olan da o listeymiş. Neyse, ben şey diyecektim. Ben az önce Jin'le chatleştim. Evet, evet.... Yanlış duymadınız. :D Yoo, hayır, deli falan değilim efendim, uydurmuyorum. Facebook sayfasından yapılan resmi bir hayran yazışmasıydı bu. Yazışma derken, biz yazdık, sunucu okudu, Jin cevapladı falan. Arada sunucu sordu, biz cevapladık, onlar Jin'le okudu. "Jin'in nerelerde konser vermesini istersiniz?" diye sordu biz hayranlara bir ara. Ellerim yoruldu "Turkey, Turkey!" yazmaktan ama duyduğum kadarıyla sunucu bir türlü Türkiye'yi saymadı-Ya da bilmiyorum, öyle heyecanlıydım ki kaçırmış falan olabilirim!- :D Çok harikaydı ya, Akanishi'ye de, hayranlarına da bayıldım. Gerçekten güzel bir enerji oluşturduk. :D Ha, ama şu an bana ne konuştunuz diye sorsanız, hatırlamıyorum! Büyük ihtimalle yarın hatırlarım ama şu an tek hatırladığım Jin'in düşünürken uzun uzun ııı/uuu/ooo'laması ve gülümseyen suratı! Program sonunda "Test Drive'ın klibini izlemeyi unutmayın!" hatırlatması yapıldı. Eh, zaten hepimiz onu bekliyorduk, çok şükür 2 saat erken yayınladılar videoyu. Ben de izler izlemez paylaşmaya geldim. Klip bildiğiniz sarılmalı, koklaşmalı, kalçalı, bacaklı, seksi figürlerle dolu bir RnB klibi. Normalde zenciler yiyişirdi kliplerde hatunlarla ama bu sefer Jason uslu çocuk olmuş, arabanın önünde dikilerek söyledi tüm şarkıyı. Gerçi zaten ayrı bir zamanda çekmişler onun kısmını, fazla uğraşmak zorunda kalmamak için tek takılmış. Eh, adamın da işi gücü var, bu bile yeter bir düet için. Jin'in kiminle, nerede, ne yaptığı belli değil. Hahaha :D Sevdim bunu! Ben severim görselliği, dansı. Bu arada klipte yine Jin'in gözler, saçlar görünmüyordu ama klibin sonunda lütfetmiş de gözlüklerini ve şapkasını çıkarmış bir iki saniye. Neyse, izleyin falan...

0 yorum: