5 Kasım 2011 Cumartesi

Yeni Çeviri Projelerim ~~

Aslında bu dizi yeni değil, sene başında tanıtımını yapmıştım blogta. Haziran ayı gibi de sevgili arkadaşım NaYKi ile çevirme kararı almıştık. Henüz 4. bölümüne geldik ama 2-3 haftaya bitiririz umarım. -Bu arada belirtmeden edemeyeceğim NaYKi'ye kalsa 5 kere bitmişti, üzerine başka dizi çevrilmişti falan, gecikmenin sebebi benim :/ -
~ Taisetsu na Koto wa Subete Kimi ga Oshiete Kureta ~

Konusu 
Natsumi Uemura(Erika Toda) ve Shuji Kashiwagi(Miura Haruma) aynı lisede ve üniversitede okumuş, aynı lisede öğretmenlik yapan ve 6 ay sonra evlenmeyi planlayan iki sevgilidir. Shuji, okulun açılışından önceki akşam Hikari Saeki adında bir kızla kaçamak yaşar ve okul açıldığında bu kızın kendi öğrencisi olduğunu görür. Nişanlısını aldattığı için büyük vicdan azabı çekse de bu problemli kıza yardım etmekten de kendini alamaz. Böylece Hikari, Shuji'nin iyi niyetinden faydalanarak ona daha da yaklaşır ve ikiliyi ayırmaya çalışır.

Altyazıları buradan takip edebilirsiniz.

Şimdiki diziyi gülmek isteyen herkese öneririm. Shota Matsuda'nın ne kadar iyi bir oyuncu olduğunu bir daha anladım. ~~

~ Don Quixote ~

Konusu 
Shirota Masataka (Matsuda Shota) Çocuk Koruma Hizmetleri'nde çalışan ve işini kaybetme tehlikesiyle karşı karşıya olan bir devlet görevlisi, Sabashima Hitoshi (Takahashi Katsumi) ise Sabashima Grubu'nun varisi olmayı hayal eden bir yakuza lideridir. Bir gün sürpriz bir şekilde ruhları yer değiştirir. Biri işinden olmamak, diğeri de varisliği elinden kaçırmamak için, birbirileriymiş gibi yaşamaya başlarlar.

Bu eğlenceli dizinin çevirisini NaYKi, Janoomma ve ben Japan-Fans ekibi olarak yapıyoruz. 
Altyazıları buradan takip edebilirsiniz.

~ Yôkai ningen Bem ~

Şimdi asıl bombaya geldik! Çocuk filmi dedim, burun kıvırdım falan ama 2 bölümde müptelası oldum dizinin.  Söylemeden edemeyeceğim Kame dizide bebek gibi görünüyor maşallah. :P Neyse işte, sevgili Janoomma ile başladık çevirmeye. Bizi takip edin efenim. 

Konu:
Bem (Kamenashi Kazuya), Bera (Anne) ve Bero (Suzuki Fuku) ne insan ne de hayvan olan, çirkin mi çirkin yaratıklardır. Ne zaman bir insanın başı derde girse yardımlarına koşan, barışçıl ve adil kahramanlardır. Ama insanlar onlardan korkmakta ve tiksinmektedirler. Daha da kötüsü polis tarafından takip edilmektedirler. Bir dizi rastlantı sonrası bir dedektifle (Kitamura Kazuki) aralarında dostluk başlar.
İnsanlarla ilişki kurdukça, insan olma arzuları da güçlenmektedir. Günün birinde insan olma umuduyla insanoğlu için tüm kötülüklere karşı savaşmaktadırlar.

Altyazıları buradan takip edebilirsiniz.

2 yorum:

wasabi dedi ki...

merhaba bloguna bügün farkettim izledigim bir kaç kore dizi ve filmlerin çevirilerini yapan mirune oldugunu gördüm .genellikle dizi sonlarında yada başlarında adını görürdüm ama blog sahibi oldugunu bilmiyordum blogun olmasına ve seni burdan takip edebilmem gerçekten çok iyi . yeni çevirilerini sabırsızlıkla bekliyorum ^_^

Unknown dedi ki...

Merhaba wasabi. Bloguma hoş geldin :) Şu sıralar Japon yapımlarına ağırlık verdim. İlgilenir misin bilmiyorum ama ilgilenirsen iyi seyirler dilerim, umarım keyif alırsın.