21 Kasım 2011 Pazartesi

Jin Akanishi - Test Drive ft. Jason Derulo [Turkce Altyazili]


Ayrıca, Akanishi Jin'in 28 Aralık'ta Japonya'da “Seasons” isimli yeni bir single çıkaracağı duyruldu.
“Seasons” single'ı iki farklı şekilde piyasaya sürülecek. Özel resim kitapçığı içeren "Regular edition" ve Seasons isimli şarkının klibini, klip çekimlerini içeren "Limited edition". Ayrıca "Limited Edition"ın 4 mevisimi anlatan 4 farklı kapağı olacak.
Akanishi şarkı hakkında “Bu bir aşk şarkısı. Ama bu şarkı yalnız sevgililer için değil, aileniz, arkadaşlarınız, değer verdiğiniz insanlar için." dedi.
“TEST DRIVE featuring JASON DERULO“ single'ı da 7 Aralık'ta çıkacak.
<”Seasons” şarkı listesi>
[CD]
1. Seasons
2. The Fifth Season
3. Season (Instrumental)
4. The Fifth Season (Instrumental)
[DVD] ※ Limited Edition only
1. “Seasons” (PV)
2. “Seasons” (Making-of)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

(mathildaneith) Bu yorum kutusunu kullanmayı bilmiyorum o yüzden adsız giriş yapıp başa yazdım adımı.

Season fotoğrafları geziyordu tumblr'da fakat vizeler sebepli hiç ayrıntılara bakamadım. Nedir bu season diye kafamda sorularla takıldım. Teşekkür ederim bu sebeple. :)Her ne kadar Justin Bieber ile gördükten sonra ufak çaplı Jin sen buna mı kaldın krizine yakalanmış olsam da atlattım. Konudan konuya atlıyorum affedersin. Jin hakkında konuşucak kimse olmayınca neye ne yazıcağımı şaşırdım. ^^ Yazına teşekkürlerimi edip, Jin'e de gamabatteeeee diye haykırdıktan sonra gideyim ben. :)

Unknown dedi ki...

Pardon ya. Ben bunu nasıl gözden kaçırmışım. :/ Yorumun için teşekkürler.
Üzerinden çok zaman geçmiş. Season çoktan çıktı, artık yeni single ve albümü çıkacak adamın. :D
Justin'le sadece bir an göründü bitti o mesele. Ben antisi falan değilim Justin'in ama takılmamaları tercihimdir. :P