11 Aralık 2011 Pazar

Bu güzel insandan alamıyorum gözlerimi ~~

Jin'in POPOYE dergisine verdiği pozlar nete düştü. İçim ısındı Jin'i görünce. Doğrusunu söylemek gerekirse, Jin'i gözlüksüz ve şapkasız görmeyi ben de özlemişim.






Nasıl ama? :D  3. resimden yapılan bir avatar var, tüm forumlarda avatarım yaptım. Bak bak doyamıyorum, sırf avatarıma bakmak için sürekli profilime giriyorum falan :P
Neyse şimdi Jin'den yeni haberleri vereyim. 
Test Drive" klibi Itunes'ta en çok indirilen 10 klip arasına girmiş. Bunun şerefine Jin, Facebook sayfasında bir çekiliş düzenliyor. Maalesef çekilişe sadece Kanada'da ve Amerika'da yaşayan hayranları katılabiliyor. Kazanan hayran üzerinde Jin'in imzası olan bir fötr şapka(Jin'in her zaman taktığından yani) kazanacak. Çekilişe katılma süresi dün doldu sanırım.

Test Drive mini albüm 7 Aralık'ta çıktı ve ilk gün
55.547 kopya satarak günün 1. oldu ama bu satış oranı tam bir hayal kırıklığı yaşattı.
:(  Ama şöyle de bir gerçek var, şarkıların hepsi halihazırda bulunan şarkılardı, yeni değillerdi, çok satmasını beklemiyordum ama bu kadar kötü satmasını da beklemiyordum. 3. gün sonunda 88.013 kopya sattı, son durum ne ben de bilmiyorum, umarım 100 bin'i geçmiştir satışlar. 
Zaten mühim olan single 28'inde çıkacak olan single. ^^ Jin, Seasons şarkısı için "Bu bir aşk şarkısı ama sadece sevgiliye duyulan aşk değil, ailenize, değer verdiğiniz insanlara karşı duyduğunuz aşkla ilgili." demişti. Jin'in sözlerinin nedeni belli oldu, Seasons'ın klibinde minik bir kızı olan sevgi dolu bir babayı canlandırıyor. Rolleyes 
Eskiden yazmıştım değil mi, Jin'e baba olmak çok yakışır diye. Hatırlayalım o postu.  Ayrıca  klibin ilk görüntülerini de bu linkten izleyebilirsiniz.
 Çocukları seviyorum, Jin'i seviyorum, Jin çocukları sevdiği için de onu ayrı bir seviyorum. :) Kesinlikle dünyanın en değerli varlıkları bebekler ve çocuklar.  :)
Neyse, devam edelim. Jin başka neler yaptı, hayranlara destekleri için teşekkür etti ve yeni yıllarını kutladı. Onu da şuradan izleyebilirsiniz. Ardından bir de ileti girdi.
 "Uzun zaman oldu millet, ben Akanishi. Herkes mini-album'deki "Test Drive" şarkısını dinledi mi?
Single sizin sayenizde 1. oldu, çok teşekkür ederim. Hala almamış olanlar ve cüzdanının bir köşesinde parası olanlar varsa alsınlar lütfen. Zaten biliyorsunuzdur ama Ocak'ın 7'sindeki hayran buluşmasını unutmayın. Ayrıca 2. single'ım "Seasons" 28 Aralık'ta çıkıyor. "Seasons"ı yakın bir zamanda, aklımın düşüncelerle dolu olduğu bir gün yazdım. Şarkıyı ne zaman çıkarmam gerektiği konusunda kararsız kaldım, kafa patlatıp durdum. Gerçekten çok sevdiğim şarkılardan biriydi, bu yüzden bir an önce herkesin dinlemesini istedim ve hemen çıkarmaya karar verdim. Takipte kalın."

Son olarak, webisodelerinden en güzelini yayınladı. TakeOver 5. Bölüm
 
Jin'den haberler şimdilik bu kadar. KAT-TUN'dan bahsedelim biraz da.


~ BIRTH Haftanın Birincisi ~

 KAT-TUN'un 17. single'ı BIRTH, Oricon'da ilk hafta 1. oldu ve böylece ünlü grubun çıkardığı 17 single da çıktıkları hafta, hafta 1.'si olma başarısına ulaşmış oldu. 30 Kasım'da çıkan single, bir hafta sonunda 194,000 kopya satarak Oricon Haftalık Single Satışı Listesi'nde 1 numara oldu. BIRTH, Kamenashi Kazuya’nın başrolünü oynadığı “Youkai Ningen Bem“ isimli dizinin tema şarkısı.
Grup 2006'da çıkış yaptıkları "Real Face" single'ından, son single'ları BIRTH'e kadar her single'larıyla Oricon'da 1. olmayı başardı.
KAT-TUN, 2 Şubat 2012'de Niigata'da “KAT-TUN LIVE TOUR 2012 CHAIN” ismini verdikleri turlarının startını verecek. Bu, grubun 2 yıldan beri gerçekleştirdiği ilk tur olacak. Ayrıca KAT-TUN Şubat'ın sonunda yeni bir albüm çıkarmayı planlıyor.

~ KAT-TUN'un 6. Albümü Yolda! ~

 KAT-TUN'un 6. albümlerinin adı "CHAIN" olacak ve 22 Şubat'ta piyasaya çıkacak. Albümde 17 şarkı yer alacak. Tüm şarkı listesi henüz yayınlanmasa da "CHANGE UR WORLD", "ULTIMATE WHEELS", "WHITE", "RUN FOR YOU" ve "BIRTH" şarkılarının albümde yer alacağı kesin. Başka hangi şarkıların albümde yer alacağı daha sonra açıklanacak. 

Yamapi'den de bir haberim var. 


Aktör/şarkıcı Yamashita Tomohisa (26) Ocak ayında yayınlanmaya başlayacak olan dizisi "Saikou no Jinsei no Owarikata~Ending Planner~“ın ilk çekim gününde basın toplantısı düzenledi. Toplantıda, NEWS'ten ayrılması hakkında ilk defa açıklama yaptı.
Geçtiğimiz Ekim ayında, Yamashita ve Ryo Nishikido News'ten ayrıldıklarını açıklayarak tüm Jpop dünyasını şoke etmişlerdi.
Pop star, gruplayken de birçok solo aktivitede bulunduğunu ama solo olarak devam etmeyi, "Asia Tour" sırasında ciddi ciddi düşünmeye başladığını açıkladı. “İçimden geçen çok şey vardı ve 25 yaşına gelmiş biri olarak bunları ciddi ciddi düşünmem gerekiyordu." diye söze başladı.
“NEWS’in renkleri ve benim renklerim arasında farklılıklar vardı ve hem grup aktiviterini hem de solo aktivitelerimi aynı anda yürütmek zor geliyordu. Hayat bir tanedir, ben de solo gitmekte karar kıldım.
Bir gruptayken istediğiniz her şeyi yapamazsınız çünkü bu diğer üyeleri de zor durumda bırakabilir. Ama yalnızsanız, yaptığınız her şeyin sorumluluğunu kendiniz alırsınız, endişelenmeden farklı şeyler deneyebilirsiniz." diye devam etti.
Akanishi Jin de 2010 Temmuz ayında KAT-TUN'dan ayrılmıştı ama Yamashita bu konuyla ilgili arkadaşı Jin'den tavsiye almadığını, çünkü onunla iş konuşmadıklarını söyledi.
Peki ya Yamashita, NEWS'ten ayrıldığından beri ne yapıyor? “Bol bol kitap okuyorum. Öğrenmem geeken birçok şey olduğunu düşünüyorum. Şimdiye kadar grup üyelerine sırtımı dayayabiliyordum ama bundan sonra tüm sorumluluk bende olacak."
Yamashita gelecek planları hakkında şunları söyledi. “Başrol olmasa dahi farklı roller canlandırmak istiyorum ve tabii ki şarkıcılık kariyerime devam edeceğim.”


0 yorum: