26 Şubat 2011 Cumartesi

Hangi Ünlüden İyi Baba Olur?

Nikkansports 2010 yılının Haziran ayında genç kızlara "Hangi ünlü iyi baba olur?" diye sormuş.
Oylar telefonla verilmiş.




1. Tsuruno Takeshi
2. Tachi Hiroshi
3. Ohno Satoshi
4. Sakurai Sho
5. EXILE
6. Fukuyama Masaharu
7. Sorimachi Takashi
8. Sugiura Taiyo
9. Aiba Masaki
10. Aikawa Sho
11. Tokoro Jouji (George)
12. Kimura Takuya
13. Akanishi Jin
14. Sato Ryuta
15. Ichihara Hayato
 
Exile demişler ya! 14 kişilik grup nasıl baba olacak onu anlamadım. İsim verselermiş daha mantıklı olurmuş kanımca. :/

Sho ve Ohno bir programda çocuk bakıcılığı yapmışlardı. Çok gülmüştüm izlerken. Sho çocuğun dilinden anlıyor, onunla iletişim kurup oyunlar oynuyordu. Ama Ohno çocukla hiçbir şekilde iletişim kuramıyordu. Nasıl olmuş da listeye girmiş, hem de 3. sıradan girmiş bilmiyorum. :P-

"Beni ilgilendiren kısmı Akanishi!" dersem çok şaşırmazsınız sanırım. :P Jin sık sık evlenmek istediğini, baba olmak istediğini dile getiriyor. Geçen sene, bu zamanlarda 1 yıl içinde evlenmeyi istiyorum diyordu ama hala ses seda yok kendisinden. Çocuklarla çok iyi anlaştığını düşünüyorum. Bakın nasıl da gözlerinin içine bakıyor.



------
~Becoming Good Daddies~

Birkaç gündür ne idüğünü hala anlayamadığım bir program izliyorum. Adı "Good Daddy".
Farklı yaşta ve kişilikte 5 ünlüyü bir eve toplamışlar. Aynı eve 10 yaşlarında bir kız getirip, hadi babalık yapın bakalım diyorlar. Baba adayları birbirinden alem. Çekimleri unutup gerçekten eğlendikleri belli. Küçük kızla olan muhabbetleri karnıma ağrıların girmesine neden oluyor. Kız da cin gibi maşallah. Her şeye verecek bir cevabı var. 12 bölümmüş. Ben henüz başlarındayım. İtiraf etmek gerekirse programı Heechul için izlemeye başladım. Kızla ilk tanıştıklarında kıza "Beni tanıyorsundur zaten" dedi havalı havalı. Ama kızın Heechul'un kim olduğu hakkında hiçbir fikri yokmuş. "Ben ünlüyüm, çok ünlüyüm, nasıl beni tanımazsın ya!" diye triplere girdi bizimkisi. Kız "Televizyon izlemiyorum ben pek..." dediğinde de "İnternet var, bari oradan bir bak araştır!" dedi ve beni bitirdi. :D :D Sanırım sonunda kız 5 kişiden en iyi babayı seçecek falan. Henüz ben de bilmiyorum.
Bu arada programda Lee Hongki de var. Heechul'le bir araya geldiklerinde kahkahalar hiç eksik olmuyor.
Normal hayatta da yakın arkadaşlarmış, öyle duydum.
...Programdaki Babalar...
  • Kim Gun Mo
  • Kim Hyung Bum
  • Yoo Se Yun
  • Super Junior'dan Kim Heechul
  • FT Island'tan Lee Hongki

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ilginç bi liste olmuş jin son sıralarda bende hep sho dan baba olur derdim içimden ama 4.olmuş

Mirune dedi ki...

Hiç olmazsa listeye girmişler yaw. :D
Ben hep Jin'in iyi bir baba olacağını düşünüyordum ama diğer ünlülere nedense kafa yormamıştım. :P Sho da olur, evet.

Son Ziyaretçiler