25 Aralık 2011 Pazar

Sabahın Kızları ~~

Morning Musume!
Morning Musume, Johnnys'in bayan ajansı versiyonu diyebileceğim Hello! Project'in ana grubuymuş. Çok çok yeni tanımaya başladığım için yanlış bilgiler vermek istemiyorum. O yüzden, sadece bildiğim kadarıyla, kabaca bahsedeceğim. Bu grup 1997'de ASAYAN isimli bir yetenek yarışmasında finale kalan kızlardan kurulmuş. Belli bir kadrosu yok ve üyeler sürekli değişim halinde. Her yıl seçmeler yapılıyormuş ve grup her yıl mezun veriyormuş. Şimdiye kadar sadece bir yıl kadroda hiç değişiklik olmamış. Şarkıları da klipleri de çok eğlenceli. ^^ Ben Japon kız gruplarından bihaberdim. Japan-Fans ve Janoomma sayesinde yeni yeni öğreniyorum. Bu gruba iyi ki şans vermişim.
Ai Takahashi diye bir kız var mesela. Sesi de kendi de çok güzel. Mezun olmuş olsa da favorim o.
Bi de ben nedense ilk gördüğümden beri Rainie Yang'a benzetiyorum onu. -.-' 

              Rainie Yang     


Ai Takahashi
                  Grubun sevdiğim ve bildiğim(!) kliplerini paylaşacağım ki bilmeyenlerin grup hakkında bir fikri olsun. ^^  Eskilerden başlayalım.
    Renai Revolution 21
Eski bir klip olduğundan kıyafetlere bakmayın reca ediiciim. Şarkı, ritmi itibarıyla bana yeterince keyifli dakikalar yaşatıyor. Eskilerden çok şarkı bilmediğimden yenilere geçiyorum. Yeni derken çok da yeni sayılmayabilirler.

The Manpower 
İşte budur dediğim şarkı oldu. Ai Takahashi'nin yaptığı zenci gırtlağı harika.
Danslar ilginç yalnız. :P

Osaka no Uta 
-Yolda fln dinlemekten çok zevk alıyorum bu şarkıyı-
 

Bu şarkı benim yeğenimle şarkım. Tekrar tekrar dinleyip dans ediyoruz.
Hastayım ben yeğenime yaw, nazar değmesin eğlenmeyi iyi biliyor. :)
Kimagura Princess
(iijanai? deyişleri bir harika!)
         
Koi wa hassou. Do the hustle!
Nasıl da eğlenceli di mi? Her duyduğumda eşlik edesim geliyor. :D
                                
Çok çok eğlenceli bir şarkı
  Maji desu ka ska?
                                                                          
Ve son keşfettiğim şarkıları Shabondama. Buyurun Bessie.'nin çevisiyle izleyin.
Aynı ben gibiler bu klipte, koptum. :D

Bu kadar paylaşım yeter, zaten kimse bu kadar klibi arka arkaya izleyemez sanırım. :P Küçük bir not. Ai Takahashi'nin boyu 1.53'müş. Çekim tekniklerinden falan olsa gerek kliplerde gayet uzun duruyordu, öğrenince inanamadım.

0 yorum: