26 Aralık 2011 Pazartesi

Sun Burns Down Klibinin Setinden İlk Fotoğraflar! ~~

Jin'in Amerika'da çıkaracağı 2. single için kolları sıvadığını, hatta klip çektiğini biliyorduk.
Ta daam! - Jin resmi feysbukunda "Herkese iyi tatiller! Amerika'da çıkaracağım 2. single'ın klip çekimlerinden birkaç foto koydum. Bir bakın" dedi ve 3 fotoğraf ekledi.
2. Test Drive mı geliyor? Yine mavi ve kırmızı loş ışık kullanıyorlar klipte. Ama bu sefer gözlük yok. Hayranlarını daha fazla kıramadı sanırım. Şimdi de Seasons klibinin Making Of'undan birkaç foto paylaşacağım.

Bunlar da single'ın kapak çekiminden. İşte bunlara saatlerce bakabilirim, hiç sıkılmam.



Son olarak Jin'in albümü Mart ayında çıkacak. Sonunda tarih belli oldu. Ben hala Seasons'ın çıkmasını bekliyorum, elime kopyamın ulaşmasını bekliyorum, Making Of'unu izlemek istiyorum. Size de bir kez daha The Fifth Seasons'ın Türkçesiyle baş başa bırakıyorum.




Ağzındaki uyumsuzluk konverttendir, bilin yani. 

0 yorum: