19 Aralık 2011 Pazartesi

Son günlerde ne mi yaptım?

Star Rider klibini izledim.
Junno'yu daha çok sevdim. İriguchi, deguchi, Taguchi'lik oynadım.
KAT-TUN "Zettai Manetaku Naru TV" programında verilen görevleri yerine getirince çocuk gibi sevindim.
Kame gyoza yapınca ben de mutfağa koştum.
Onlarca kez Kinki Kids'ten Ai no Katamari'yi dinledim.
Jin'le yeteri kadar ilgilenmiyorlar diye Warner Music Japan'e şikayet maili attım.
Jin'in yeni şarkısı Seasons'ı dinledim, hatta Türkçe'ye çevirdim. Klip ve şarkıyla ilgili yorumlarımı sonraya saklamaya karar verdim.
Jin Japonya'ya dönünce, ben evime dönmüşüm gibi rahatladım.
Jin'e twit atıp Music Station'a bekleriz dedim.
Jin, Kanjani8'in konserine gidince fotoğraflarının internete düşmesini bekledim, livejournal, livejournal dolandım.
Jin'in Yellow Gold konserini bir kez daha izledim.
Yetmedi, elimde olan tüm KAT-TUN performanslarını izledim.
Yokai Ningen Bem'in tema şarkısını söyleye söyleye dolandım.
Önüme gelene "Hayaku ningenni naritai!" diye bağırdım!
Kame'nin çirkin bir yüze sahip olmasına rağmen nasıl bu kadar yakışıklı/harika/kusursuz görünebildiğini merak ettim.
Yine Matsumoto Jun'un çok yakın bir arkadaşım olduğuna dair o aynı ve o saçma rüyayı gördüm. :/
Sonra devamsızlık yaptım ve bu okul bir türlü bitmez diye düşündüm.
Sonra yine Star Rider klibini izledim vs.

0 yorum: