7 Ocak 2012 Cumartesi

Jin'den Son Haberler ~~

Uzun bir aradan sonra merhaba. Son haftalar benim açımdan da Jin'in açısından da epey dolu geçti sanırım. Benim sınavlarım vardı, öncesinde de şehir dışına çıkmam gerekti. Evine dönmüş ve sınavlarını başarıyla vermiş biri olarak huzurlu ve gururlu bir şekilde yazıyorum bu postu. Öncelikle bloguma "Mirune Jin Akanishi", "Ultio Jin Akanishi" ve benzeri şeklinde gelenlere çok teşekkür etmek istiyorum. Beni çok mutlu ediyorsunuz, emin olabilirsiniz. :)
Evet, yeni yıla girdik. Önceliğim doğum günleri olmak üzere yıl başlarını çok severim. Dünyayla beraber - saat farkı olsa da mühim değil :P- keyifli vakit geçirebilmek için harika bir fırsattır çünkü.  Sizin yılbaşınız nasıl geçti bilmiyorum ama benimki güzeldi. Votkamı alıp geçtim pc başına. Önce Johnny's Countdown'ı ardından TBS'deki CDTV programını izledim. :) Countdown'ı 3 yıldır online izliyorum ama CDTV'yi ilk defa izledim ve Jin için izledim tabii ki de. :P Yamapi de tuzu bireri oldu, orası ayrı. :)
Performans öncesinde ve esnasında Jin ziyadesiyle heyecanlıydı. Şarkıya başladığında 2 ayrı yerde detone oldu. Bu çocuğa kızıyorum bazen. Onu seviyormuş gibi davranıp yerden yere vurmak için fırsat kollayanlara iyi malzeme verdi. Geçen seneki Music Station programındaki Eternal performansı haricinde bu kötüydü dediğim bir performansına rastlamadım. Eternal'ı söylerken hasta olduğu belliydi ama bu seferki programda gayet tembellikten batırdığını düşünüyorum. Seasons şarkısı için - albüm kaydı haricinde - hiç alıştırma yapmamış gibiydi. Jin'ciim kusura bakma da biraz tembelsin :D. Ne senden yakışıklılar, ne de senden yetenekliler ama neredeyse herkes senden daha çalışkan. Ama bu seferlik seni hoş görüyorum çünkü programa katılacağın bile son 2 gün kala belli olmuştu. :P
Bu konuda orada burada biraz söylendim. Misal geçen gün, Jin hakkında yazan birkaç yabancı blog sahibesine Jin'in detone olması hakkındaki endişelerimi ilettim. Ertesi gün uyandığımda söz konusu bloglarda şu yazıyordu.

" Sick of seeing so-called fans bash Jin for “stealing” SEASONS when HE wrote it.
Sick of people complaining about his wavering voice when he’s OBVIOUSLY sick.

Sick of his sempais being patronizing about his “too-big” dream.

Sick of those who say he’s a sell out because he wants more than being a JE idol.

Sick of people who claim he will fail because he’s just a delusional baka.  " 

Bu 2. cümleyi üstüme mi alınsam bilemedim. :D  "Jin'in hasta olduğu apaçık ortadayken detone olduğu konusunda şikayet edenlerden bıktım!" demişler de. -.-' 
Söz konusu performans...


Ama diğer yazdıkları konusunda onlara %100 katılıyorum. Son zamanlarda özellikle bazı Johnny's senpailerinin Jin'e karşı olan tutumlarından şikayetçiyim. Jin'e destek olmaktan başka her şeyi yapıyorlar. İngilizce yeteneği hakkında onu övenler de oldu geçenlerde. Şimdi herkesi zan altında bırakmayayım. Ama Hideaki Takizawa'nın Jin'e dönüp gözlüklerini çıkar demesi sıktı. Eylül'de yaptıkları 2 partlık röportajdan sonra Jin yeniden Tackey'nin programına katılarak röportaj verdi. Röportaj Şubat ayında yayınlanacak, Takki Channel'den izleyebilirsiniz. Söz konusu programın reklamı için Jin ve Tackey beraber kamera karşısına geçtiler. İlk yayının yankılarını mı tiye aldılar bilmiyorum ama reklamda eski röportajdaki dokunma esprisine ve gözlük meselesine gönderme yaptılar. Videonun sonunda Jin, "Takizawa ağzımdan bir şey alırsa o kısımları kesin" dedi. Bu çok şüphe uyandırıcı bir davranıştı. KAT-TUN'u düşünerek mi dedi yoksa BoA'yla flört ettiği konusunda mı bilmiyorum. Ama çekindiği bir konu var gibiydi. İlk röportajın ilk partını Türkçe'ye çevirmiştim, merak edenler için yeniden ekleyeyim.
Sonracığıma CDTV'nin sunuculuğunu yapan SMAP üyesi Nakai Masahiro'nun Jin'e bakışları ve ses tonu rahatsız ediciydi. Sadece bana mı öyle geldi diye düşünüyordum ki birkaç hayranın daha benim gibi düşündüğünü gördüm. Şimdi çeviremeyeceğim ama şöyle bir konuşma geçti aralarında.

"NAKAI: Now it’s time for Akanishi and for some talking…
JIN: Yes…
N: How long have you been doing this, going back and forth?
J: Ahh… this year…
N: You said this year, but what you meant was last year, right?
J: Yes, I mean last year,sorry. And there was a movie filming, thats’s why.
N: Ehh, that’s seem fair… What? Movie? When will it be released?
J: Ah,yes, “47 RONIN” with Keanu Reeves as the main actor, and I have the chance to be a part of the movie…
N: Is the filming still on? Or what… finished?
J: No, it’s already done…
N: Ahh, I see. You’ve done a film with Keanu Reeves? Unbelievable! What are you trying to do? (taps Jin’s shoulder)
J: Yes, yes… (smiles)
N: Ok, you did a movie, and there, you’re making music… Dont’ you think it’s unfair for your Japanese fans?
J: I don’t think so. I just didn’t have much time…(speechless)… to come back and forth due to a tight schedule, but this year I will try my very best to do it…
N: 2012… Going back and forth, then…
J: Yes, doing this again…
N: I know a lot of people want to see your live concerts… Any chance?
J: Yes, I will be pleased to so so, and also happy that they (the fans) always remember me… This March, my 1rst album will be released in the US. Please buy… (encouraging Nakai)… Please buy.
N: Yes, oh, oh. Will it be released in Japan too?
J: I think it will be too. I think it will be at the same time, in the US and Japan…
N: Now your 1rst album will be released… What about a tour? How about here in Japan?
J: Yes, we will do the same too…
N: That’s what I want to hear. Can you just tell us a little more faster (laughs)? Don’t forget your fans here…
J: (laughts) I am not forgetting my fans here… busy…
N: I know what you mean and we are looking forward to things from you. So please, get ready…"

Dediğim gibi sözlerinde bir şey yok ama ses tonu sanki dalga geçer gibiydi. Üstelik Jin düşünceli davranıp, yılbaşında juniorlara para verdiği için Nakai'ye teşekkür etme inceliğini gösterirken... :/

Başka başka... 3 saat sonra Yokohama Fan Event gerçekleşecek arkadaşlar. ^^ Jin öncesinde küçük bir konuşma yaptı. :) Konser alanı önündeki kalabalığa bakın!

Yeni yıl için Ryo ve Shirota'yla Kore'ye gittiğini, Yamapi ile CDTV programının kulisinde sohbet ettiğini, onu bir arkadaşı ve bir meslektaşı olarak her konuda destekleyeceğini söyledi. Videonun başında, kendi posterinin önünde poz verirken utanıyor ya bittim. Nasıl bir şirinliktir sendeki bu Jin. ^^ Kore'ye de BoA'yı görmeye gittiğini anlamadık zaten. Sakın çaktırma. :P
İşte video.
Jin'in Season single'ı beni satışlarda büyük hayal kırıklığına uğratmıştı ama sonuç olarak hafta birincisi olmayı başardı. Umarım Jin çok daha iyi sonuçlar da elde edecek.
Şimdi asıl bombaya geliyorum. Ta daam!
Jin'in 2. Amerika single'ı 24 Ocak'ta çıkıyor arkadaşlar. Klibi de aynı gün yayınlanacak. :) Ve dahası da var. Amerika'da çıkaracağı ilk albümün adı ve çıkacağı tarih belli oldu. Albüm 6 Mart'ta çıkacak ve adı "JAPONICANA" olacak. Bu ismin nereden geldiği hakkında farklı görüşler var. Japan + Nihon + America + Na görüşü var mesela. Yaratıcı ve akılda kalıcı bir isim olmuş. :) Ayrıca Japon olduğunu gizlemeye çalışıyor söylentilerine de kapak niteliğinde olmuş. Sabırsızlıkla bekliyor olacağım. :) Bu arada, albüm Japonya'da da çıkacak(7 Mart'ta). Itunes'dan da tüm dünyaya açık şekilde olacak. Rahatlıkla indirebilirsiniz.
9 Mart'ta tura çıkacak...
Friday, March 9th: Los Angeles, CA (Club Nokia)
Saturday, March 10th: Vancouver, Canada (Centre For Performing Arts)
Monday, March 12th: Honolulu, HI (Hawaii Theater)
Thursday, March 15th: New York, NY (Best Buy Theater)
Saturday, March 17th: San Francisco, CA (Warfield)
Son olarak AnAn fotoğraflarının tamamı nete düştü. Arkadaşım Berre bir resmi çok beğendiğini (Bkz: 2. foto) ve çizebileceğini söyledi. Çizerse harika olur. Çizerse ve izni olursa sizlerle de paylaşacağım, şüpheniz olmasın. :)





 Şu gül meselesine çok güldüm. Johnnys'in yeni çıkardığı Sexy Zone isimli grubun veletleri ellerinde güllerle dolanıyor diye az dalga geçmemiştim. Jin de karşıma güllü çıktı. :D :D







Önemli uyarı: Twitter'da ya da Facebook'ta  #JINWORLDWIDE yazarak Jin'e destek vermeyi unutmayın lütfen. :)

0 yorum: