7 Ocak 2012 Cumartesi

Yokohama Event'ten Kısa Kısa ~~

* Jin uzun süre hayranlarıyla sohbet etti. Ayrıca 3 şarkı söyledi. (Test Drive, Eternal ve Sun Burns Down)
 Sun Burns Down'ın bir kısmı

Şarkı tam bir bomba! İlk dinlemede bittim şarkıya!
* İyi bir sunucu olmadığını ve hayranlarından onu mazur görmelerini istedi. Yardımcı olması için Ryo'yu çağırdığını ama Ryo'nun izin günü olmasına rağmen işi olduğunu mazeret ederek gelmediğini söyleyerek hayranları güldürdü. Ryo'yu diline dolayan Jin 10 dakika mesajlaştık, yine de gelmek istemiyor dedi. Hayranlarının hayal kırıklığı nidası sonucu (Eeehh!) "Ne yani gelmemesine bu kadar mı üzüldünüz!" diyerek hayranlarına takıldı.

* Artık şapka takmamasını söyleyen hayranlara  "Siz styensiz dışarı çıkabiliyor musunuz, ben de şapkasız çıkamıyorum işte. Aynı şey" dedi :D  Hayranlarsa "Evet, çıkabiliyoruz!" deyince "O zaman ben styensiz çıkmayan tiplerdenim!" dedi.
 
* Hayranlarının yüzlerine tek tek bakarak, yaşlı bir hayranına "Nasılsın? Görüşmeyeli kilo vermişsin." dedi. 

 * Eternal'ı söylerken sahneye aniden duman verilince nefes alamayarak öksürmeye başladı. Ve şarkıyı yarıda bıraktı.

* Jin sahnede 10 dakikada şarkı yazacağını söyledi. "Başarılı olursam bu şarkıyı albümde ya da singleda kullanacağım ama başarılı olamazsam yine de elimden geleni yaptığımı söyleyerek beni sevgiyle alkışlayın lütfen" dedi. Seyirciye ne tür bir şarkı istedikleri sorduğunda çoğunluk seksi bir şarkı istiyoruz cevabını verdi. Los Angeles sunucusu bu sırada Jin'e sürekli laf atarak dikkatini dağıtmaya çalıştı. Jin'se sadece şarkıya odaklandı.

* 10 dklık süresi sona erdiğinde Jin ve Los Angeles sunucusu arasında geçen konuşma herkesi güldürdü.
Jin "10 dakika daha istiyorum!"
Los Angeles sunucusu "Olmaz, 5 dakika verebilirim!"
Jin: "Bana 10 dakika lazım."
Sunucu: "Olmaz 5!"
Jin: "Ortada buluşalım 8!"
Sunucu: "7 buçuk olsun."
 

* Jin şarkıyı hazırlarken arada hayranlarına dönüp "Sıkıldınız mı? Lütfen beni şefkatle izlemeye devam edin" dedi. Sonuç olarak görevini başarıyla tamamladı.

* Normalde 50 dklık olması gereken programı 1 saat 40 dkya kadar uzattı.

 * Program biterken Jin "Herkesi kapıdan tek tek uğurlamak istiyorum, makyajlarınızı tazeleyin, güzelleşin, her birinizin yüzlerine bakacağım" dedi. Yaklaşık 30.000 hayranı bizzat kendi uğurladı.

Yokohama Event'te hayranların aldığı fotoğraflar. Jin'in en yeni fotoğrafları yani...






0 yorum: