6 Aralık 2012 Perşembe

Bir EXO Tuttu Beni!

Merhabalar. Lafı uzatmadan konuya gireyim dicem ama ben lafı zaten hiç uzatmam üşengeçlikten. Laf olsun diye demiş olayım yine. :P Son zamanlarda EXO'yla yatar, EXO'yla kalkar oldum. Nisan'da ilk çıktıkları vakit MAMA klibini izlemiş ve hatta beğenmiş ama çok üzerinde durmamıştım. Araya iş güç girdi, bir daha dönüp bakmadım. Bir ay önce Janoomma'nın bir kere daha hatırlatmasıyla kendimi EXO Gezegeni'nde buldum. Geçen hafta yapılan MAMA Ödül Töreni'ne katılmaları da dönüm noktası oldu. Zaten yoğun olan ilgim takıntıya dönüştü. Uyanınca EXO, uyumadan önce EXO, çeviri arası EXO, dizi-film arası EXO, hatta başka şarkıcıların şarkılarının arası yine EXO! Sonunda grup elemanlarını da tanımayı başardığıma göre -M elemanları da dahil- artık Exotics (EXO hayranlarına verilen ad) sayılabilirim. Bu, Shawol(SHINee Hayranı)'dan sonra benimsediğim 2. fan  bana, ilgilenene hayırlı olsun.

Hatta dayanamadım, MAMA'yı bir kez de ben çevireyim dedim. Meraklısına :)





1 yorum:

Güney Kore ve Ben dedi ki...

Teşekkürler. :)