7 Ekim 2011 Cuma

Sıcak Gelişmeler ~~

Yamashita Tomohisa ve Ryo Nishikido News'ten resmi olarak ayrılmış, az önce duydum. Johnny's ajansında, Akanishi'ye en yakın iki insan olarak yaptıkları beni pek şaşırtmadı. Arkadaş arkadaşa benzer misali. :P Klişedir ama doğru bir laftır, inanırım. Bir dk. ya, şimdi düşündüm de Ryo'ya biraz şaşırdım sanırım. O ayrılır mı, ne yapar diye hiç düşünmediğimden, daha doğrusu onunla ilgili hiçbir şeyi düşünmediğimden olabilir. -Ryo'ya oldum olası kanım ısınmadı da...-
Neyse, News kalan üyeleriyle yoluna devam edecekmiş. Giden gider, kalan üyeler bizimdir modundalarmış. Yamapi solo devam edecekmiş, Ryo da Kanjani8'e ağırlık verecekmiş. Hayırlısı olsun iki taraf için de. Umarım iki taraf da başarılı olur ve umarım bu ayrılıştan bile Jin'i sorumlu tutmazlar. Zaten uzun zamandır knouşulan, beklenen bir şeydi. Tegoshi'nin sırf Yamapi'nin gruptan ayrılacağı dedikodularından ötürü Jin'den hazetmediğini düşünüyorum. Ki zaten 3 Mart'taki Music Station'da Jin'e attığı o kem bakışlarıyla belli etmişti rengini. Bilmem sizin dikkatinizi çekti mi... Ben o programı Japonya'yla aynı anda izleyebilmek için online izlemiştim. Ama bir Tegoshi'nin o kem bakışları bir de Jin'in detone olması üzerine tüm mutluluğum yarım kalmıştı. :( 
Ha, 9 Ekim'de GD ve TOP ikilisi Japonya'da ilk singlelarını çıkartacaklar. Seviyorum ben bu ikiliyi. :) :)
Düzeltme: Single ertelenmiş. Nazar var bu çocuklarda, yine başları dertte.


Son olarak Arashi "Meikyu Love Song" isimli bir single çıkartacakmış. Bizim bölüme Arashi'ci kızlar geldi. Japon müziğiyle alakasız ama Akanishi sevgimden haberdar olan arkadaşlarım -her ne kadar Akanishi'ye Akashi deseler de- bana "Akashi severler gelmiş bölüme" diye haber ettiler. Biraz heyecanla, biraz da "Ay bunlar şizofrenimsi hayranlardan çıkarsa bir de!" endişesiyle daldım sınıfa, "Akanishi sevenler kim?" diye sordum hemen. Şaşırdılar tabii, birkaçı "O ne be!" falan oldu. İki kız "Akanishi'yi severiz ama biz daha çok Arashi'yi seviyoruz" dediler. Neyse işte, sevindim falan. Şizofrenimsi hayranlardan olmadıklarını görünce daha da sevindim. :P Bir de ben artık Japonca'yı öğreniim ya! :( Konuyla alakasız farkındayım ama 30'uma kadar okuyacağımdan korkmaya başladım.

0 yorum: