5 Ekim 2011 Çarşamba

Mirunece ~ Lucifer'ın Japoncası ve Akanishi'nin Yaklaşan Amerika Çıkışı ~

SHINee'nin, Mayıs ayında Japonya çıkışını yaptığından beri Lucifer'ın Japoncasını çıkarmasını bekliyordum. Sonunda güzel haber geldi. 12 Ekim'de Lucifer single'ı çıkacak. Klip de 2 gün önce yayınlandı. Çok sevdiğim performans şarkılarından biridir Lucifer. Hatta Lucifer arşivim bilem vardı, ta ki pcm bozulana kadar. :P İşte 4, hatta 8 gözle beklediğim şarkı ve klibi...



Şimdi, gelelim klibe. O ışığın ilk klipte mantığını çözememiştim ben, utanarak itiraf ediyorum, bu ışık ne ola ki falan diyordum. Şüphelendiğim doğruymuş, o ışık Lucifer'mış. :P Onları kovalıyor ve ele geçiyor.... Eski kliplerinde daha küçük olduklarından mıdır, yoksa şimdi daha güzel klipler çektiklerinden midir bilmiyorum ama yeni kliplerini, eskiye kıyasla daha çok seviyorum. -.- Hem yeni bir klip, hem de Japonca! :D Daha ne olsun Sayın okuyucular!
Son zamanlarda Minho'nun kısımları ilgimi çeker oldu. Key'e karşı hep nötrüm. Taemin'ciim her gördüğümde daha da büyümüş ve yakışıklı oluyor. Nazar değmesin, tü tü. Jonghyun'un performansı hep doruklarda, hiç vasat olduğunu görmedim zaten. O_o Ama Onew... Onew'in son zamanlardaki hallerinden hiç ama hiç memnun değilim. Çok suratsızlaştı bu çocuk. Nerde o eski pozitif halleri, nerede bu muşmula suratlı halleri. :( Favori elemanım olarak belki biraz fazla dikkat ediyorum hareketlerine bilmiyorum ama var bir haller. Mutsuz gibi geliyor bana, umarım bir şeyi yoktur. :(
Her neyse, klibe dönelim. Kore versiyonunun aksine o ışıktan çok dansa ağırlık vermeleri hoşuma gitti. RDD kliplerindeki su sahnelerine hasta olan biri olarak sudaki dans sahnelerine ayrı bir bittim.
Klibi indirmek isteyenler için link.

Peki Akanishi ne yapıyor? -Mirune 3 yıldır taktı bu çocuğa, ne olacak bu kızın hali bilmiyorum! :P-

Akanishi, çok çok yakında Amerika çıkışını gerçekleştirecek! Evet, sonunda beklediğimiz zaman geldi! Jason Derulo ile stüdyoya girmişler ve 3 gün önce Test Drive şarkısını tamamlamışlar. Asıl şarkının bir de remixi bulunacakmış single'da. Hatta Akanishi, klip için ayarlanan yönetmenle görüşmüş ve klip hakkında fikir alışverişinde bulunmuş. Yakında bir açıklama yapacaklarmış ama bilmemizi istiyorlar ki single çok yakında çıkacak. Akanishi, Amerika çıkışını gerçekleştirmeden önce Japonya'da bir single daha çıkarmak istiyormuş. 
Test Drive single'ın ismi mi, yoksa şarkının ismi mi bilmiyorum. Ama nette Jason'ın Test Drive şarkısını coverladıkları hakkında bir söylenti dolanıyor. Şarkı şöyle bir şey...

Akanishi'nin konuk olduğu Takki Channel Free Talk'un 2. partı da çıktı! Bir ara çevireceğim de ne zaman bilmiyorum. :P İlk partla ilgili vermeyi unuttuğum bir bilgi var. 2005 Aralık ayındaki bilgilerine dayanarak Akanishi'nin bir zamanlar kavga ettiği ve Takki'nin onları eve çağırıp barıştırdığı kişiler Yamapi ve Kame'ymiş. 

Kame demişken, bu haberi blogta mı yoksa forumda mı yazdığımı bilmiyorum ama... Burada yazdıysam 2. baskı gibi olacak.
"KAT-TUN'un sevilen üyesi Kamenashi Kazuya, 1968'in ünlü animesi "Yokai Ningen Bem"inin live-action'ıyla bu ay-Ekim- ekranlara dönecek. Cumartesi akşamları, saat 21:00'da ekrana gelecek olan live-aciton, olağanüstü güçleriyle kötülere karşı savaşan, Bem, Bera ve Berro adındaki üç canavarın kahramanlık hikayesini anlatıyor. Kazuya "Bem" karakterini canlandıracak. Bera'yı Anne, Berro'yu da Suzuki Fuku canlandıracak." 
Ben maalesef çok geri kafalıyım, "Sihirli Annem" tarzındaki dizileri izleyemiyorum. İster Türk, ister Tayvan-Jiro Wang'ın da öylesine berbat  bir dizisi vardı ki adamdan soğuyordum az kalsın-, ister Japon yapımı olsun. Belki başka teklif gelmiyordur Kame'ye. Çünkü kendisine rating düşmanı diyorlarmış. Yavrumun oynadığı diziler rating almıyormuş. :( Oysaki çok güzel dizilerde oynadı, oyunculuğu da çoğu oyuncu kökenliye taş çıkarır. Keşke adam gibi bir dizide oynasaydı da bu verdiği uzun aradan sonra bayram edeydik.
Dizi demişken, Nakamaru, "Last Money ~Ai no Nedan~" isimli bir dizide oynuyor ama görüp görebileceğiniz en sıkıcı Japon dizisi bu olsa gerek.-Anego'dan bile sıkıcı be!- Hayır, abartmıyorum, Japon tarihinin en sıkıcı dizisi budur bence. :/ RESCUE'yü ne çok sevmiştik hatta Berre'yle çevirmiştik hatırlarsınız. İkimiz de, Nakamaru'nun bu yeni dizisini 4 gözle bekliyorduk. 20 dk. dayanabildim. -.- Çok şükür, bu diziden sonra bir dizi projesi daha varmış, üstelik RESCUE'deki rol arkadaşı Masuda Takahisa'yla.. Tüm umutlarımı ona bağladım. Göreyim seni Nakamaru!

2 yorum:

M. dedi ki...

SHINee'yi görüp de yorum yapmadan duramazdım :) Videodaki sulu sahneler dediğin gibi çok iyi :) Japonca şarkılarının videoları neden daha güzel oluyor diye düşünmekteyim. Replay'in de Japonca'sı böyleydi çünkü.
Ayrıcaaa Akanishi'ye karşı bi ilgim olmasa da çok deli bilgi ediniyorum buradan. Her an ona da sarabilirim :D

Unknown dedi ki...

Japonların teknolojisi Korelilerinkini döver sanırım :P

Ayrıcaaa, Akanishi'yi çok kıskanırım ben, bilesin :P