28 Ekim 2011 Cuma

The TakeOver 1 ~~

Akanishi'nin webisodelerinin ilki yayınlandı. Akanishi şarkıcılığa ilk başladığı zamanlardan ve şimdiki amaçlarından bahsediyor. Ve de kendine bir araba satın alıyor. Yorumlarımı sonraya bırakmak istiyorum. Biriksinler de toplu bir yorum yapayım. Ama beni gülümsetti o güleç yüzünle. Bunu söyleyebilirim.
Tamam, video bitince yeniden başladığının, yani 2 kez döndüğünün farkındayım.
Ama yeniden indir, konvert et, upload et uzun iş, idare edin.

Birkaç gif...


10 gün kaldı single'ın çıkmasına. Heyecan dorukta. Umarım bu hafta klip yayınlanır. 
Klibin atmosferi şöyle...

Akanishi, 5 Kasım'da "Kollaboration 11" yetenek yarışmasında konuk jürilik yapacak. Merakla yarışmacılara yaptığı yorumları bekliyorum.

Son olarak Akanishi, 3 gün önce SM Entertainment'ın New York konserine BoA'yı izlemeye gitti. Yakında evlilik var diyorum da kimse inanmıyor. :P

Ben fan çekimleriyle SHINee'nin performanslarını izledim hemen. Acaba gönlümün Asyalısı Jin, favori grubum SHINee'yi beğendi mi? İşin şakası, SHINee'ye enişte olacağız bu gidişle. :P BoA ideal erkek tipim Minho diyordu. Jin, Minho'ya hiç benzemiyor ama olsun.

0 yorum: