9 Ocak 2012 Pazartesi

Artık benim de "Şizıns"ım var!

Hatırlarsanız, Seasons'ı ısmarladığımı söylemiştim. "28'inde çıkacak olan "Seasons" single'ının siparişini verdik, 10 Ocak'tan önce elimize geçmezmiş, ama olsun. Hep derim geç olsun, güç olmasın. Çok satsın single'ıları istiyoruum, en birinci Jin olsun istiyoruuum. :)
*Limited Edition'da 4 mevsimi anlatan 4 farklı kapak kullanılmış ve size hangisinin geleceğini bilmiyorsunuz. Tamamen şans. İçimden sonbahar geçiyor ama bakalım ne çıkacak." demiştim tam olarak.  Gele gele en az sevdiğim mevsim geldi. Yaz temalı Şizıns'ıma meraba diyin.  Big Grin

Making Of'unu özellikle izlememiştim. Az önce güzelce kuruldum pc başına ve keyfini çıkara çıkara izledim. Çok güzeldi, mest oldum resmen! Duygularımı tarif edecek kelime bulamıyorum. Heart Son günlerde olanlar sayesinde Jin'i neden desteklemeye başladığımı bir kez daha hatırladım. Kocaman kalpli, kadife sesli, güzel yüzlü insan, seni seviyoruz!

0 yorum: