27 Ocak 2012 Cuma

JinJin ~~

"Son olarak AnAn fotoğraflarının tamamı nete düştü. Arkadaşım Berre bir resmi çok beğendiğini (Bkz: 2. foto) ve çizebileceğini söyledi. Çizerse harika olur. Çizerse ve izni olursa sizlerle de paylaşacağım, şüpheniz olmasın. :)" demiştim şu postumda. -Resmi tutturamamışım yalnız-

Bugün Berre'nin blogunda göz, kaş ve burundan oluşan bir yüz çizimine rastladım. Kimi çizdiğini tahmin etmemizi istiyordu. Ben kaşlarını Jin'in kaşlarına benzettiğim için oyumu Jin'den yana kullandım. O gözler, kaşlar gerçekten de Jin'e aitmiş. Yani en birinci benim, tüm 10 puanlar bana. :P
Birkaç saat önce Berre resmin tamamını ekledi. Bu güzel çizimi, tabii onun da izniyle, sizlerle paylaşmak istedim. Asıl Jin biraz koca kafalı, o yüzden Berre'nin kaleminden çıkan Jin'i daha yakışıklı buldum. -Jin duymasın, evet.-
Bir kez daha ellerine sağlık Berre. ^^ Ben artık Twitter'dan sana paso Jin fotoğrafı atmayı düşünüyorum. Eh, belli mi olur, belki yine bir gün canın Jin çizmek çeker.


3 yorum:

Berre dedi ki...

:)

Az onceki yorumlara baktim, "Jin'i yakisikli bulmuyorum", buraya geldim "koca kafali", ne bicim hayransin sen Mirune :P

Ama evet, Nakamaru da koca burunlu ve odlek :P

Cizim Jin'in kendisinden daha yakisikli bulununca sevinsem mi uzulsem mi bilemiyorum :) Blogunda yer verdigin icin tesekkur ederim efenim :)

Unknown dedi ki...

Jin'i iyice kötülemişim son zamanlarda yaw. Jin yakışıklı ama çok çok yakışıklı değil demeye çalışmışımdır ben. :P
İtiraf etmem gerekirse KAT-TUN'u ilk görüğümde Kame ve Ueda kadar dikkatimi çekmemişti Jin. Tanıdıkça sevilenlerden oldu yani.

Unknown dedi ki...

Bu arada çizimini paylaşmak benim için büyük zevkti. Ellerine sağlık tekrar. :heart: